Hierbij een portret van Sylvie uit onze laatste shoot. Een simpel portret met wat leuke juwelen en meer hebt ge niet nodig :-)... we zijn bewust gegaan voor een heel lichte foto waarin voorla de ogen en haar juwelen eruit moesten springen. Is dit geluk of niet?
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Sylvie
Collapse
X
-
-
Re: Sylvie
zeker geen verkeerd portret, maar paar dingen van aandacht. Als je juwelen fotografeert is een F2.8 niet ideaal. Tenminste als die de aandacht moeten hebben. Ze zijn nu niet meer scherp. Tevens zit er niet veel detail meer in op dit ogenblik.
Ook vind ik dat de visagie iets meer aandacht aan de wenkbrauwen had kunnen besteden. Ook mag de foto iets meer sprankelen. Ik vind het een beetje 2dimensionaal en grijs overkomen. Of zeur ik nou te veel?Groetjes, Jörgen
www.beautyshoot.nl
-
@ mad
nee hoor je hebt zeker gelijk hierin... nu de juwelen moeten aandacht krijgen maar zijn zeker niet het hoofdonderwerp op de foto voor me want het draaid om het model :-). Tja f2.8 was meer uit noodzaak door de drukke achtergrond waartegen de reeks gemaakt is en ook om de aandacht vooral bij haar blik te krijgen. Natuurlijk is dat het idee erachter nu maar hopen dat het overkomt :-).
Thx voor de leerrijke reactieNikon D3 en klein beetje glas
[url]www.fotograaf-limburg.be[url]
Comment
-
Je kiest voor kontrasten in de foto, maar ik zie totaal geen wit... volg Madmax daarin dat het allemaal te grijs is. Sleur hem eens door PS dan wordt ie
HenkKijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
(BD1383NL)
Comment
-
Wat betreft de contrasten, dat is natuurlijk ook een kwestie van smaak, die zouden ook voor mij iets meer mogen zijn (een ietsie pietsie).
Maar wat mij in de eerste plaats opvalt en stoort is dat de foto niet geheel recht staat (ok, dat moet niet altijd).
Doe zelf eens de test door de foto recht te zetten en te croppen zo dat de neus de middenlijn wordt, je zal zien dat de foto direct veel strakker wordt.
Maar zeker geen slechte foto
Comment
-
Comment