Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Kaat

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Kaat

Enjoy!

Re: Kaat

mooie opname, maar een keuze wel of gen riem had je mogen maken.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
      mooie opname, maar een keuze wel of gen riem had je mogen maken.
      grt,bouk.
      Ik volg Bouk ..Had graag wat meer van de jeans erop gehad.Maar toch een knappe look en natuurlijk.
      Mvg, Pascal,Schoonspikke
      Als je schiet..schiet dan raak!
      500 PIXHuawei P30 PRO

Comment

Moi model en volg Bouk....
        mijn webstie: http://www.henkspix.nl

Comment

dat geknuffel met muren, daar hou ik niet zo van. Het levert geen goede portretten op.
          Maak het model eens los van die muur, draai haar naar de camera, laat haar vrank in de lens kijken.
          dan krijg je iets origineels en sterk.
          nu is het een portret van dertien in een dozijn, sorry hoor.
          technisch wel geslaagd.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Control-Z Bekijk bericht
            dat geknuffel met muren, daar hou ik niet zo van. Het levert geen goede portretten op.
            Maak het model eens los van die muur, draai haar naar de camera, laat haar vrank in de lens kijken.
            technisch wel geslaagd.
            Hier volg ik wel in. Heb al een paar portretten van je gezien: je hebt steeds mooie modellen, belichting die best ok is... maar de omgeving (achtergrond) is dikwijls de faktor die een sublieme foto in de weg staat.
            www.brunodyserinck.be
            https://www.facebook.com/pages/Bruno...88376907872022

Comment

Ik ben het eens met de voorgaande commentaren, al stoort het "geknuffel" met muren mij niet. Wat ik wel zou doen is de muur rechts en de achtergrond links verdonkeren, zodat de aandacht in eerste instantie naar je model gaat. Zeker de muur is nu zo licht dat deze eerst je blik trekt. Aan die muur is er niks interessants te zien en voor veel mensen is dit genoeg om nauwelijks nog verder te kijken. Maak dat stuk muur even donker is de vlek ter hoogte van haar hoofd, en dan zit je al goed. Vooral onderaan is de muur te licht.

Wat de riem betreft heeft Bouk absoluut gelijk: ofwel een stuk meer, ofwel in het geheel niets, maar niet dwars door de riem snijden.
              Beauty need only be a whisper
              Camera's: Canon 5D Lenzen: EF 17-40mm F 4.0 L USM, EF 24-105mm F 4.0 L IS USM, EF 50mm F1.8 II, EF 90-300mm F 4,5-5,6 DC - Flitsers: Sigma EF-530 DG ST

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Control-Z Bekijk bericht
                technisch wel geslaagd.
                Ik vrees dat ik Z hier wel in moet volgen....de pose vind ik een beetje afgezaagd.
                Het model is zeer mooi en de scherptediepte heb je prima gekozen Ze steekt mooi af van de achtergrond, zeer fraai.
                De bokeh van de achtergrond vind ik zelf iets minder...erg streperig en niet vloeiend.
                Als laatste puntje: vlakbij het hoofd van het model zit een grote bruine vlek op de muur. Ik wil niet weten wat daar is gebeurd...maar het ziet er wel heel vies uit.
                Misschien de moeite waard om die ranzige plek even weg te werken?

Comment

Ook hier weer een kwestie van juist snijden.
                  Zie deze foto eens vanaf iets boven de riem, een verademing.

Comment

Working...
                  X