Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
De Shooting Day in AARSCHOT op 22 maart 2025 is VOLGEBOEKT
nice shot....Erik
zie da ge mijn hand er ook nog opstaan hebt haahahaha
love the colors
xiebu
"Photographic images have always been manipulated , there's nothing new in that . If you want purism then you should go and be a dancer , singer or poët !!!! (Morgan Silk)
*BD1033BE*
Knap Erik, mooie kleuren en een aparte kijk op je model.
Shots van 13 in een dozijn zijn duidelijk niet aan jou besteed.
Deze spreekt me aan.
groetjes rayke
hmm... probeer nu ff te begrijpen waar dit over gaat Snap m niet
Ik vind het ook een moeilijke...
Het model is het onderwerp, gezien het er scherp op staat (m.i. wel niet zo sterk in deze compo). Tegelijk is er zoveel afleiding en dan ga ik zoeken naar de meerwaarde, en ik blijf een beetje met een vraagteken zitten...
Mvg
Ik vind dan weer dat de lijnen van het glas het gezicht van het model accentueren.
Ook de titel kan ik mij in vinden want ik zie idd meerdere handen met glas.
Trouwens, als er zo gediscussieerd wordt over een foto, vind ik de opzet meer als geslaagd. Kunst is nu eenmaal subjectief.
Voor mij dus , mooie toning, leuke compo en goed uitgevoerd.
Als die drie handen er niet opstonden zou ik de foto beter kunnen smaken. Nu blijft je blik over de foto heen en weer gaan zonder een rustpunt te vinden. Met wat bijsnijden en stempelwerk zijn die handen wel weg te werken.
De achtergrond is wel onscherp, maar die had van mij ook helemaal onzichtbaar mogen zijn.
Beauty need only be a whisper Camera's: Canon 5D Lenzen: EF 17-40mm F 4.0 L USM, EF 24-105mm F 4.0 L IS USM, EF 50mm F1.8 II, EF 90-300mm F 4,5-5,6 DC - Flitsers: Sigma EF-530 DG ST
Ik voel me oliedom....maar de boodschap komt bij mij niet over en het zet me al helemaal niet aan tot nadenken. Kan degene die de foto begrijpt of de TS me uitleggen wat ik hier over het hoofd zie?
Comment