Re: Open your eyes, look up to the skies and see..
Bohemian rhapsody of niet... ik vind er niet veel aan. Ik koop trouwens geen hoezen.
Te veel dichtgelopen zwart, en dan mag de samenloop toevallig zijn, maar dat maakt het voor mij geen goeie foto. Ik vind vooral de omlijning van het aangezicht niet flatterend.
ik vind dit een hele mooie; enige wat mijn aandacht een beetje afleidt is het ene hele lichte haarlokje linksonder, maar verder heel knap naar mijn mening
Hoi allemaal,
Ik ga even openhartig zijn; In het geheel vind ik het niet geslaagd.
En woordje uitleg:
- Techniek is fantastisch
- Belichtings werk
- Nabewerking
Dus zal je nu vragen waarom deze gozer het niet geslaagd vind.
Hier is het :
Zet de prent even aan en druk F11, bekijk de opname even vanop een 80 cm en focus op de mond. Weet je aan wat het doet denken ? Zo een opblaaspop. Waarschijnlijk door de zwarte vlek tussen de lippen. En dat is nu waarom ik het geheel niet geslaagd vind. Het stoot af.
Maar lennart je hebt wel knap werk geleverd, maar mij ligt het niet. Ben eens benieuwd als ik de enige ben die zo denk ?
Een fotograaf zonder persoonlijkheid is zoals een cafe zonder bier .
Prachtige plaat. Goed bekeken dacht ik wel, is dit echt of is dit een etalagepop.... Persoonlijk vind ik dit net een beetje té veel verf gesmeerd en té gladjes, aangezien ik denk te weten dat jij niet met etalagepoppen werkt...
Maar hoe dan ook, dit vind ik wel héél erg mooi d'r op gezet. Love-it, zeggen ze dan...
Henk
Comment