Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Mooie, sobere foto, al duurde het enkele secondjes voor ik doorhad dat het een tatoo was op haar heup (ik dacht eerst dat het haar gsm-toestel was :-)).
Guy
Daar ben ik mee eens : zoals Marcia dat kan en jij het kunt vastleggen (en ook mooi nabewerkt) Raar dat hier niet meer reactie op komt, met knipoog naar sommige anderen hier op het forum
Daar ben ik mee eens : zoals Marcia dat kan en jij het kunt vastleggen (en ook mooi nabewerkt) Raar dat hier niet meer reactie op komt, met knipoog naar sommige anderen hier op het forum
Soms moet je een plaat ook even op je laten inwerken. Ik heb deze al 10 x geopend intussen. Vind het namelijk erg mooi, maar weet niet zo goed hoe ik met de achtergrond versus vloer om moet gaan.
Je ziet het heel veel tegenwoordig, opgerold papier en dan de vloer. Maar of ik dit zelf nu mooi vind.... kwee nie. Zie dan liever een mooie eiken vloer en een gestucte wand of deze toning in zijn geheel op de vloer. Aan de andere kant heeft dit ook wel weer wat.....hmm.
Dit is dus echt super persoonlijk want de foto ansich, inclusief model, vind ik heel fraai
Mooi beeld, heel basic maar dat maakt de foto. Ook het fijt dat ze met de voeten op de grond staat (en niet op een witte ondergrond) maakt het down to earth.
Soms moet je een plaat ook even op je laten inwerken. Ik heb deze al 10 x geopend intussen. Vind het namelijk erg mooi, maar weet niet zo goed hoe ik met de achtergrond versus vloer om moet gaan.
Is dit schrikken, want bij mij dus net hetzelfde gevoel
Wat ik trouwens ook heel leuk vind aan de manier waarop ik de foto hier op mijn laptop te zien krijg is, dat ik eerst het bovenstuk van de foto zag en dus een bijna naakt foto verwachtte, ik moest scrollen en daar kwam plots een broek tevoorschijn. Was even een schokeffect
Ik vind het echt een heel zachte foto. Had dus ook mijn twijfels ivm rol, vloer, papier.
De kleurtoning vind ik ook heel mooi.
1 ding stoort me een beetje en dat is de halo rond de broek ter hoogte van de rol. Ik veronderstel dat dez komt door de nabewerking en niet door een lichtje dat er achter stak (of toch ?) Ook de opening tussen de knieen zou ik ff bijwerken, die trekt te veel aandacht imho.
... Vind het namelijk erg mooi, maar weet niet zo goed hoe ik met de achtergrond versus vloer om moet gaan.
Je ziet het heel veel tegenwoordig, opgerold papier en dan de vloer. Maar of ik dit zelf nu mooi vind.... kwee nie. Zie dan liever een mooie eiken vloer en een gestucte wand of deze toning in zijn geheel op de vloer. Aan de andere kant heeft dit ook wel weer wat.....hmm.
Dit is dus echt super persoonlijk want de foto ansich, inclusief model, vind ik heel fraai
Thx
wat de "setting" betreft ... hier thuis hebben we er ook over gediscussiëerd ... persoonlijk vind ik het mooi zoals het nu is (anders had ik het zo niet gemaakt natuurlijk), maar ik begrijp dat het voor anderen "noch vis noch vlees"-achtig overkomt.
Mooi beeld, heel basic maar dat maakt de foto. Ook het fijt dat ze met de voeten op de grond staat (en niet op een witte ondergrond) maakt het down to earth.
Ik vond het ook mooier dan haar op de seamless te zetten ... geeft volgens mij idd net iets minder het "studio"-gevoel.
Wat ik trouwens ook heel leuk vind aan de manier waarop ik de foto hier op mijn laptop te zien krijg is, dat ik eerst het bovenstuk van de foto zag en dus een bijna naakt foto verwachtte, ik moest scrollen en daar kwam plots een broek tevoorschijn. Was even een schokeffect
Ik vind het echt een heel zachte foto. Had dus ook mijn twijfels ivm rol, vloer, papier.
De kleurtoning vind ik ook heel mooi.
Niettemin een super plaat
Thx
Hoe een zachte foto met een ingetogen sfeer dan toch nog een schok kan teweegbrengen ... funny
De "rol-vloer-papier" keuze heeft dus blijkbaar "voor-" en "tegenstanders" ... en dat mag
1 ding stoort me een beetje en dat is de halo rond de broek ter hoogte van de rol. Ik veronderstel dat dez komt door de nabewerking en niet door een lichtje dat er achter stak (of toch ?) Ook de opening tussen de knieen zou ik ff bijwerken, die trekt te veel aandacht imho.
en dan is hij echt af naar mijn gevoel
Thx
De halo is er niet op groot formaat ... dus waarschijnlijk te maken met de verkleining. Ik had 'm zelf niet gezien ... maar idd hij zit er wel ... volgende keer moet ik dus beter opletten
Het stukje tussen de knieën wilde ik niet "dichtshoppen" uit vrees dat de benen dan één zwaar blok zouden worden. Mss zou ik die opening wat groter kunnen maken en de achtergrond die dan zichtbaar wordt iets donkerder maken.
@ alle anderen : ook hartelijk dank voor het kijken en voor de feedback !
Comment