Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Zal als eerste mijn mening proberen te geven. Hoop dat je er wat aan hebt.
Vind het een verdienstelijke poging. De omzetting vind ik mooi.
I also love my 50 mm ( en mijn 70-200 L maar dat terzijde) maar
als je bijv. naar zijn rechter oog kijkt, dan is die al minder scherp dan de linker oog.
Dit komt omdat je de foto hebt geschoten op F 1.8, Das voor mij te weinig. Zou graag wat meer scherptediepte willen zien. Dit is iets TE.
idd een dof mag gering zijn maar er moet toch iets scherp zijn.
50 mm is idd zalig maar op 1.8 is dit té
bovendien omzetting met toch nog vrij felle delen
idd een dof mag gering zijn maar er moet toch iets scherp zijn.
50 mm is idd zalig maar op 1.8 is dit té
bovendien omzetting met toch nog vrij felle delen
Ik vind die uitgebrande kleurvlekken/vlakken in het aangezicht niet zo mooi.
In het T-shirt tot daaraantoe, maar in het gelaat ...?
Guy
Ik heb zitten kijken wat je zou kunnen bedoelen en ik heb op mijn scherm (imac) en ook niet op de afdrukken van deze foto uitgebrande vlekken in het gezicht. Alles is in gelijke toon. Ook het tshirt is niet uitgebrand, zal mss van scherm tot scherm afhankelijk zijn.
Ik hoor hier ook overbelicht ?
De foto is mooi van compo, maar ik vind hem ook echt veel plekken volledig uitgebrand (bijna het hele gelaat). Ik twijfelde aan mijn scherm, maar ook op de andere schermen zijn de kin, jukbeenderen, voorhoofd, neus en shirt volledig uitgebrand. Er is geen data meer. Als ik de foto in PS donkerder maak, valen de uitgebrande delen in het gezicht weg, alleen het shirt blijft echt uitgebrand.
De foto is mooi van compo, maar ik vind hem ook echt veel plekken volledig uitgebrand (bijna het hele gelaat). Ik twijfelde aan mijn scherm, maar ook op de andere schermen zijn de kin, jukbeenderen, voorhoofd, neus en shirt volledig uitgebrand. Er is geen data meer. Als ik de foto in PS donkerder maak, valen de uitgebrande delen in het gezicht weg, alleen het shirt blijft echt uitgebrand.
Allé hoe kan dat nu ?
Ik zie dat echt allemaal niet hoor. altijd hetzelfde probleem.
Mn afgedrukte fotos zijn ook perfect. Ik erger me er dood aan
Oorspronkelijk geplaatst door Melissa Van BelleBekijk bericht
Allé hoe kan dat nu ?
Ik zie dat echt allemaal niet hoor. altijd hetzelfde probleem.
Mn afgedrukte fotos zijn ook perfect. Ik erger me er dood aan
Als ik je foto opendoe in photoshop, zijn linksbovenaan een aantal punten met RGB 255 in alle kanalen, compleet wit of evt. overbelicht. Op de andere plaatsen in de T-shirt en gezicht zijn ze niet helemaal 255, dus niet uitgevreten wit. Dit op basis van de getalletjes
Op mijn scherm ziet het T-shirt er ook uitgebrand uit. Mijn scherm is niet gecalibreerd.
Comment