Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Hier nog eentje van de shoot van deze week , hopelijk ,is het iets ?
model : Lien Langenaeken
visagie : Debbie Declerq
mvg xiebu
"Photographic images have always been manipulated , there's nothing new in that . If you want purism then you should go and be a dancer , singer or poët !!!! (Morgan Silk)
*BD1033BE*
Aaaaahhhhh Das mijne favoriet sé..1 van de beste platen die ik de laatste tijd gezien heb..En dat zonder schroom..
Die kon toch nie maar gewoon in uwe album blijven staan hé?
Knap portret en die pose is werelds vind ik..
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
coole pose en locatie
Mooi gestyled en ook afgewerkt. Compliment voor dit fijne plaatje
(paar dingen die ik zelf nog bewerkt zou hebben zijn de haren, die bult achter, en mss toch een iets minder groen/gele toning. Maar ook dit is persoonlijke smaak)
Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikkeBekijk bericht
Aaaaahhhhh Das mijne favoriet sé..1 van de beste platen die ik de laatste tijd gezien heb..En dat zonder schroom..
Die kon toch nie maar gewoon in uwe album blijven staan hé?
Knap portret en die pose is werelds vind ik..
coole pose en locatie
Mooi gestyled en ook afgewerkt. Compliment voor dit fijne plaatje
(paar dingen die ik zelf nog bewerkt zou hebben zijn de haren, die bult achter, en mss toch een iets minder groen/gele toning. Maar ook dit is persoonlijke smaak)
ik volg zeer knappe plaat Xiebu,
hey mannen dat is mijn buurmeisje
en zo zitten ze aan beide kanten
Polonaise...want ik volg ook
Een van je beste foto's (naar mijn mening) en een prachtige pose.
@gNo: Je hebt je eigen topmodel thuis zitten
Bedankt Monica , alhoewel we er nog een paar reserve gehouden hebben ,
xiebu
"Photographic images have always been manipulated , there's nothing new in that . If you want purism then you should go and be a dancer , singer or poët !!!! (Morgan Silk)
*BD1033BE*
Als ik Xiebu zie, en "mensen en modellen" ben ik al voorbedacht... 't is je eerste goeie foto hier die ik zie, en het enige dat jammer is, is dat de voeten heel groot uitvallen in verhouding tot de rest van het lichaam. 't is een foto met heel veel in... een heel goeie opbouw, met repetitie en beeldgebruik, spiegeling, licht- en schaduwwerking. Mooie lijntjes en ook het model dat meespeelt. Ik zie de foto graag.
Oorspronkelijk geplaatst door FestinaLenteBekijk bericht
Als ik Xiebu zie, en "mensen en modellen" ben ik al voorbedacht... 't is je eerste goeie foto hier die ik zie, en het enige dat jammer is, is dat de voeten heel groot uitvallen in verhouding tot de rest van het lichaam. 't is een foto met heel veel in... een heel goeie opbouw, met repetitie en beeldgebruik, spiegeling, licht- en schaduwwerking. Mooie lijntjes en ook het model dat meespeelt. Ik zie de foto graag.
*BD1033BE*
Comment