Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Krijg bij die foto het gevoel dat de Heilige Maagd Maria elk moment te voorschijn kan komen..
kan niet goed weg met de plaat, het ene moment vind ik hem super, het andere vrees ik dat hij in de prullenmand thuis hoort... Nu vind ik hem weer super aangezien ik hem hier post
Graag jullie mening dus
Last edited by Greyhorse; 12 november 2009, 20:45.
Knap Beeld! Goede verhouding qua belichting, juiste kleurtemperatuur, mooie pose. Ik had echter wel iets meer ruimte willen zien onder het hoofd. Nu lijkt het een beetje alsof het hoofd losstaat van de rest..
Een pakkende intrigerende foto.....ik vind hem ook super Greyhorse
Het is een foto die een bepaald gevoel inkopt, maar toch veel te raden laat.
Mooi belicht hoor...mag ik je vragen hoe je tot dit mooie resultaat bent gekomen..een kijkje in je keuken
Ouch... je zou gek zijn moest je deze mooie foto in de prullenmand gooien.
Voor mij één van de betere foto's op de moment.
Misschien een heel klein stukje wegsnijden bovenaan zodat je verlost bent van dat nogal opvallende witte rechthoekje bovenaan links... Maar da's een detail.
Knappe plaat idd
Alleen voor mij heeft ze compleet de verkeerde kraag aan : dat zou ietsje sprookjesachtiger hebben gemogen... Maar dat is dan enkel in relatie met de titel...
Het doet me plezier dat jullie de foto goed vinden
@Monica : de volledige exif van de foto zit er nog in hoor en
het meeste licht komt van het herfstzonnetje
Comment