Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
En zero reacties. Weird.
Ansich een heel net plaatje, maar iets te gesatureerd. Mag wat minder rood in.
Mis ook wat scherpte maar dat kan door verkleinen komen.
Weinig aandacht voor deze?
Mooie plaat, natuurlijke pose.Geen overdaad aan bewerking.
Naturel quoi?
Een ietsje minder rood mag maar echt niet teveel: ik zie hier vaak modellen met bloedarmoede.
Ik vermoed dat dat kleurprobleem wat komt door de uitwisseling tussen Lightroom en Photoshop, want de .psd is neutraler van kleur. LR suggereert om met ProPhotoRGB te exporteren naar Photoshop, maar als ik ze dan terug in LR haal, dan zet hij er sRGB op voor de export... (Ik gebruik LR voor archivering en het in batch aanmaken van de kader). Ik zal mijn instellingen eens moeten nakijken
Die oksel en elleboog zijn al bijgewerkt. Je zou het origineel eens moeten zien Maar mijn kunde in Photoshop is nog niet goed genoeg om kleurafwijkingen goed te corrigeren.
Ik heb de komende uren geen toegang tot een gekalibreerd scherm, dus het zal voor vanavond zijn om het bij te werken. Update volgt nog
Die oksel en elleboog zijn al bijgewerkt. Je zou het origineel eens moeten zien Maar mijn kunde in Photoshop is nog niet goed genoeg om kleurafwijkingen goed te corrigeren.
Ik heb de komende uren geen toegang tot een gekalibreerd scherm, dus het zal voor vanavond zijn om het bij te werken. Update volgt nog
gewoon die linkerarm naar beneden, heb je geen PS nodig!
grt,bouk.
Comment