Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Julia 2

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Julia 2

Monica een prachtige opname en je hoeft je nergens om te schamen..Heb er op SC al veer meer zien rondgaan die dit niveau nog eens niet halen.
    Doe verder op je elan en breng oons meer van dit. Het wazige zou ik iets minder gedaan hebben maar das persoonlijke smaak.
    Mvg, Pascal,Schoonspikke
    Als je schiet..schiet dan raak!
    500 PIXHuawei P30 PRO

Comment

ik zou me ogen uit me kop schamen als ik jou was

Gekkie.

Vind de belichting beter dan de vorige, maar deze plaat en expressie spreekt me niet aan. De vorige had een boodschap en een soort van thema.
      Voor de rest ben ik geen fan van de overmatige blursoep maar omdat bij elke foto te gaan herhalen is voor TS ook geen pretje. Vandaar dat ik ook niet had gereageerd
      Maar weg hoeft ie zeker niet hoor. Technisch voor de rest in orde en prima SC waardig
      Groetjes, Jörgen
      www.beautyshoot.nl

Comment

Nou je Monica...wat zeg je me daar?
        Toch een prachtige foto?
        Ook ik heb me vaak zeeeeeeeeer boos gemaakt om het feit dat er niet op mijn foto's gereageer werd terwijl ik zag dat er al heel veel mensen de foto gezien hadden.(maar zie uitleg hierboven waarom)
        Ik moet nu zeggen dat het nu wel beter is.
        Natuurlijk ook ik kan nog niet tippen aan de echte fotografen, maar ik probeer er toch langzaaam en zeker in de buurt te komen.
        Wil nog niet lukken, maar ik doe mijn best.
        Ik weet hoe frustrerend het is als je denkt een hele mooie/goede foto geplaatst te hebben en hoopt op die kleine complimentjes dat je geen reactie krijgt.
        Liever opbouwende kritiek dan helemaal niks, anders krijg je echt het gevoel dat je niet meeteld.Hopelijk gaat er voor ons toch nog eens een echte HOF plaat tussen zitten.......we doen er in iedergeval ons best voor.
        WE WILL SEE!!

Comment

Toch wel handig om geen reacties te krijgen in het begin hé?
          Mvg, Pascal,Schoonspikke
          Als je schiet..schiet dan raak!
          500 PIXHuawei P30 PRO

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikke Bekijk bericht
            Toch wel handig om geen reacties te krijgen in het begin hé?
            Ja nu je het zegt...hahahah doe ik volgende keer ook.....wij komen er wel Monica..hih

Comment

Ik vind de foto iets magisch hebben, en dan in de positieve zin!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door moontje Bekijk bericht
                Nou je Monica...wat zeg je me daar?
                Toch een prachtige foto?
                Ook ik heb me vaak zeeeeeeeeer boos gemaakt om het feit dat er niet op mijn foto's gereageer werd terwijl ik zag dat er al heel veel mensen de foto gezien hadden.(maar zie uitleg hierboven waarom)
                Ik moet nu zeggen dat het nu wel beter is.
                Natuurlijk ook ik kan nog niet tippen aan de echte fotografen, maar ik probeer er toch langzaaam en zeker in de buurt te komen.
                Wil nog niet lukken, maar ik doe mijn best.
                Ik weet hoe frustrerend het is als je denkt een hele mooie/goede foto geplaatst te hebben en hoopt op die kleine complimentjes dat je geen reactie krijgt.
                Liever opbouwende kritiek dan helemaal niks, anders krijg je echt het gevoel dat je niet meeteld.Hopelijk gaat er voor ons toch nog eens een echte HOF plaat tussen zitten.......we doen er in iedergeval ons best voor.
                WE WILL SEE!!
                Ik ben niet zo'n HOF wenser Moontje...alhoewel ik deze week de tweede binnen heb gesleept, da's wel gaaf.
                Ik twijfelde enorm aan de foto...vond hem erg mooi, maar ook erg soft.
                En toen er 12 uur niemand had gereageerd schaamde ik me gewoon kapot en heb de mods per pm verzocht het topic te verwijderen.
                Complimentjes zijn heerlijk, maar ik heb meer aan opbouwende kritiek...zoals MM die me wijst op het histogram.
                De dag dat ik een hof foto maak in deze catergorie...zijn we al een heel eind verder in de tijd. Een heel eind

tx allemaal...van 0 naar 24 comments....pfew

Comment

ik vind hem knap, maar de huid is met wat teveel bewerkt.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Monica Bekijk bericht
                    Ik ben niet zo'n HOF wenser Moontje...alhoewel ik deze week de tweede binnen heb gesleept, da's wel gaaf.
                    Ik twijfelde enorm aan de foto...vond hem erg mooi, maar ook erg soft.
                    En toen er 12 uur niemand had gereageerd schaamde ik me gewoon kapot en heb de mods per pm verzocht het topic te verwijderen.
                    Complimentjes zijn heerlijk, maar ik heb meer aan opbouwende kritiek...zoals MM die me wijst op het histogram.
                    De dag dat ik een hof foto maak in deze catergorie...zijn we al een heel eind verder in de tijd. Een heel eind

tx allemaal...van 0 naar 24 comments....pfew
                    Nou ik vind dat je toch al aardig op weg bent hoor.
                    enne...jawel hoor...als ik eens een foto in de hof krijg, zou mij een gevoel geven dat ik goed bezig ben....dus daar ga ik hier toch wel voor op dit forum

Comment

Licht zit er op, bewerking zit er heeeel ver over imho
                      Groeten Dirk
                      Website : http://www.gakrid.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Monica Bekijk bericht
                        ...Ik twijfelde enorm aan de foto...vond hem erg mooi, maar ook erg soft.
                        ....
                        Daar dient eigenlijk Fotobeoordeling voor
                        Wil je ook dit soort foto's maken samen met Belgiumdigital?

Hou dan zeker het Shooting Days en het BD-mededelingen forum in de gaten!

Comment

Working...
                        X