Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Het is lang geleden dat ik nog iets gepost heb dus het werd hoog tijd omdaar iets aan te doen
vorig weekend een aantal modellen voor de lens gehad waarvan dit er 2 zijn.
hier is nog een beetje achtergrondinformatie die ik beter bij het posten van de foto vermeld had
de omstandigheden waarin ik deze foto's genomen heb waren alsvolgt.
we zaten achter de colissen van een modeshow van Nicky vankets waar ik eerst een beetje heb moeten verbouwen om een stukje muur vrij te krijgen
Ik heb er een lichtopstelling moeten zetten die voor de rest van de show kon blijven staan. als er de tijd was om een foto te trekken dan was er zonder te overdrijven 5a6 sec de tijd om dit te doen.
tijd om na te denken over een pose of kijken als de belichting of kledij goed was had ik niet.
al bij al heb ik er een goed gevoel aan over gehouden.
Comment