Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
De Shooting Day in AARSCHOT op 22 maart 2025 is VOLGEBOEKT
Noel toch, altijd zulke leuke dames voor de lens, en steeds maar weer datzelfde egale "veilige" licht, probeer eens een keer wat anders , ik ben er heel zeker van dat jij dat ook kunt, een beetje spelen met het licht kan ook mooie beelden opleveren en het word allemaal net dat ietsje spannender....
voor de rest is het uiteraard wel een fijn plaatje, ....
Noel toch, altijd zulke leuke dames voor de lens, en steeds maar weer datzelfde egale "veilige" licht, probeer eens een keer wat anders , ik ben er heel zeker van dat jij dat ook kunt, een beetje spelen met het licht kan ook mooie beelden opleveren en het word allemaal net dat ietsje spannender....
voor de rest is het uiteraard wel een fijn plaatje, ....
Sorry maar dit is niet het egale "veilige " licht ; het is meer een kwestie van de juiste plek en tijd opzoeken .Met de zon spelen.... de zon laat niet met zich sollen, ofwel probeer je om je model in de schaduw te houden zodat haar schoonheid tot uiting komt ofwel trakteer je haar op keihard frontaal of zijlicht zodat je van die lichte uitgewreten gelaatsplekken krijgt en je model bovendien met moeite haar kijkers kan open houden.
Ik heb dezelfde soort opmerking al meermaals gelezen maar blijf toch liever mijn ding doen hoor ...
Sorry maar dit is niet het egale "veilige " licht ; het is meer een kwestie van de juiste plek en tijd opzoeken .Met de zon spelen.... de zon laat niet met zich sollen, ofwel probeer je om je model in de schaduw te houden zodat haar schoonheid tot uiting komt ofwel trakteer je haar op keihard frontaal of zijlicht zodat je van die lichte uitgewreten gelaatsplekken krijgt en je model bovendien met moeite haar kijkers kan open houden.
Ik heb dezelfde soort opmerking al meermaals gelezen maar blijf toch liever mijn ding doen hoor ...
groot gelijk... Licht is heel mooi in de foto.
Maar als je toch eens extra punch aan je foto wil geven, nem dan eens een zonnige dag, plaats model in schaduw en stuur licht via sunbounce of ander reflectiescherm (liefst met een iets warmere tint) richting je model. Je zou een nog mooier resultaat hebben.
Maar dit doet zeker geen afbreuk aan deze toch wel mooie foto
Comment