Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Kinderportretjes

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Kinderportretjes

Tijdens een receptie enkele weken geleden heb ik deze 2 beelden geschoten,benieuwd wat jullie ervan vinden or

1.

2.

Thanks for watching!
    "There are always two people in every picture: the photographer and the viewer."~Ansel Adams

Re: Kinderportretjes

Ik hou van de toning in deze foto's. Je ziet het niet vaak bij kinder portretjes.
    De tweede foto vind ik héél erg leuk, maar ik vind wel dat haar gezicht verticaal krap gekadreerd is.

De eerste foto vind ik minder. Het detail op haar neus en wangen is zo goed als weg (kan wel aan het scherm op werk liggen)

Groeten
    Mipstoo

Comment

Voor mij ook de tweede, die vind ik echt wel mooi

De eerste dat is absoluut niet mijn smaak, maar er zijn er misschien anderen...

Grtz. Peter
      www.strobistworkshops.be - www.fotobedrijf.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door pete Bekijk bericht
        Voor mij ook de tweede, die vind ik echt wel mooi

De eerste dat is absoluut niet mijn smaak, maar er zijn er misschien anderen...

Grtz. Peter
        ik volg
        Mvg
        Ronny
        gewoon een canonneke

Comment

Foto 2 vind ik de mooiste ..
          Er zit precies een blauw-paarse zweem over foto 1 (makkelijk te zien bij het wit van de oogbol en in de haarlokken op het voorhoofd ...)
          Canon 50D // Canon EOS 1000D /// 18-55 kitlens + 28-135 1:3.5-5.6 IS USM + 100mm macro 2.8 USM + 70-200mm F4 L + 17-40mm F4 L

Comment

en ik vind de 1ste dan weer beter dan de tweede
            2de is beetje te krap kijken vind ik, wel zeer leuke bewerking daar!!
            http://www.melissavanbelle.be

Comment

Bedankt iedereen voor jullie reacties,had persoonlijk ook het beste gevoel bij 1,zo zie je maar over smaak valt niet te twisten.
              "There are always two people in every picture: the photographer and the viewer."~Ansel Adams

Comment

Omdat de opmerking over het nipte kadreren een paar keer terug kwam plaats ik deze kleine update er nog bij,mss dat sommige mensen deze beter vinden.

Comment

Ik vind de originele fotos goed en ik zou ze gewoon laten zoals ze zijn.
                  Gewoon eerlijke fotografie.Technisch spreek ik me er niet over uit..
                  Mvg, Pascal,Schoonspikke
                  Als je schiet..schiet dan raak!
                  500 PIXHuawei P30 PRO

Comment

Bedankt voor je reactie hoor.

Comment

Working...
                    X