Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Phaedra

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Phaedra

@Cuddles:
    Jammer dat je het geen showcase waardige foto's vind maar alle begin is moeilijk.
    Ik ben dan ook nog maar net een jaar bezig met fotografie...
    De kleuren van de foto's zijn opzettelijk in lightroom bijgewerkt omdat ik dat persoonlijk mooier vond...

Kijk, ik vind kritiek absoluut kunnen, geen enkel probleem mee. Als je zegt dat er een onderbelichte foto bijzit is dat voor mij leerzaam zodat ik weet waar ik volgende keer rekening mee dien te houden.
    En dat je de derde een kiekje voor het fotoalbum vindt is ook een persoonlijke mening maar is het dan zo dat alle showcase foto's van mensen en modellen dienen te worden genomen in een fotostudio met de nodige (al dan niet professionele) belichting?
    Maar om nu te zeggen dat het niet showcase waardig is..?

Ik heb eens gekeken bij jouw geposte foto's hier om te kijken hoe het dan wel moest maar kon er geen recente aantreffen, enkel foto's van 2006...

Anyway, ik heb ze hier nu gepost en zal dat in de toekomst nog doen als IK het showcase waardig vind
    Canon 40D - 24-70mm F2.8 L en een 70-200mm F4.0 L

Comment

De 2de zou ik mss vierkant croppen,maar de andere beelden vind ik toch wel mooi hoor.Heerlijk meisje!
      "There are always two people in every picture: the photographer and the viewer."~Ansel Adams

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dayouri Bekijk bericht
        @Cuddles:
        ... dat voor mij leerzaam zodat ik weet waar ik volgende keer rekening mee dien te houden.
        Prima, daar dient het forum toch voor, om te leren Dat doe ik zelf ook!

En dat je de derde een kiekje voor het fotoalbum vindt is ook een persoonlijke mening maar is het dan zo dat alle showcase foto's van mensen en modellen dienen te worden genomen in een fotostudio met de nodige (al dan niet professionele) belichting?
        Helemaal niet, dat heb ik ook nergens gesuggereerd. Maar als je verder wil in de fotografie en wil bijleren, dan moet je toch leren om foto's van je eigen kids ook objectief te bekijken. Als ouder vinden we onze shots van onze kinderen uiteraard allemaal showcase waardig.

Ik heb eens gekeken bij jouw geposte foto's hier om te kijken hoe het dan wel moest maar kon er geen recente aantreffen, enkel foto's van 2006...
        Dit is al dikwijls besproken op BD... Het is toch niet zo dat enkel 'professionele' fotografen met een perfecte portfolio kritiek mogen posten op andermans foto's?? Hoop ik toch?

Anyway, ik heb ze hier nu gepost en zal dat in de toekomst nog doen als IK het showcase waardig vind
        Zeker doen als jij dat vindt. Het is de laatste weken opvallend de trend dat iedereen gewoon alle foto's dumpt in showcase omdat er dan reacties komen, terwijl er vroeger veel meer gepost werd in fotobeoordeling waar het echt gaat om opbouwende kritiek. In showcase verwacht men dat je enkel je allerbeste foto's plaatst. En als jij vindt dat deze foto's je allerbeste zijn op dit moment, dan vind ik persoonlijk dat je ofwel niet objectief genoeg bent of enkel lovende kritiek wil. En neen, daarmee wil ik niet beweren dat ik perfect ben, integendeel, ik zit ook nog in de leerfase, maar ik post dan ook geen foto's in showcase.

Enfin, eeuwenoude discussie. In showcase wordt een eerlijke mening verwacht van de lezers, en dat heb ik gedaan. Als het voor jou in de watten moet, moet je posten in fotobeoordeling.

Comment

Working...
        X