Portretje met heel beperkte DOF , on the edge ..
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
More Ginger
Collapse
X
-
-
Re: More Ginger
kijkt niet zo aangenaam door het grote tekort aan scherpte
-
handjes eraf en dat witte puntje effe uit de rechteroog/neushoek halen.
dan een mooi portret.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
Lekker laten zoals ie is. (puntje oog mag idd weg)
Mooi soft.
(ps vind je foto's over het algemeen vreselijk braaf. Zit niet veel variatie in qua omgeving, bewerking en licht. Maar als dit je ding is, so be it en laat je er niet door beinvloeden . Zou het alleen leuk vinden om ook eens wat anders te zien. Denk dat je dit intussen wel kunt. Nu jezelf en je inspiratie beetje kietelen. )Groetjes, Jörgen
www.beautyshoot.nl
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MadMax Bekijk bericht(ps vind je foto's over het algemeen vreselijk braaf. . )
Om heel eerlijk te zijn... ik heb het er gisteren nog op msn over gehad met een van mijn vaste modellen... meestal komen ze bij mij voor de brave shoots en gaan ze elders voor de "interessantere" shoots,gewoon een vaststelling door de jaren heen en ...eigenlijk vind ik dat zelf ook niet meer leuk!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MadMax Bekijk bericht
(ps vind je foto's over het algemeen vreselijk braaf. Zit niet veel variatie in qua omgeving, bewerking en licht. Maar als dit je ding is, so be it en laat je er niet door beinvloeden . Zou het alleen leuk vinden om ook eens wat anders te zien. Denk dat je dit intussen wel kunt. Nu jezelf en je inspiratie beetje kietelen. )
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
-
inderdaad een brave foto, maar dat is 99% hier
Ik vind de softe uitstraling okee, maar zorg er dan wel in ieder geval voor dat de ogen het scherpste onderdeel van de foto is. Nu is het haar voor haar gezicht scherper.D7000 + 35mm 1.8 + 50mm 1.8 + 85mm 1.8 + 100mm 2.8 / Fuji X-E1 + 18-55mm
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door awacs457 Bekijk berichtIk zal eens op zoek gaan naar paar ondeugende meisjes ..
Om heel eerlijk te zijn... ik heb het er gisteren nog op msn over gehad met een van mijn vaste modellen... meestal komen ze bij mij voor de brave shoots en gaan ze elders voor de "interessantere" shoots,gewoon een vaststelling door de jaren heen en ...eigenlijk vind ik dat zelf ook niet meer leuk!
Ik zou als je volgende keer contact hebt met een model eerst uitleggen wat je van plan bent. Zegt zij : oh, maar ik vind het leuk zoals je dat toen zo en zo hebt gedaan bij dat meisje, dan is het aan jou om te zeggen dat je wat vernieuwing wilt proberen.
Ofwel dat je dat zo wel kan doen, maar ook graag dat en dat eens wilt proberen.
Willen ze dat niet, kan je beter op een ander model wachten. Tis maar een idee hè
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door awacs457 Bekijk berichtIk zal eens op zoek gaan naar paar ondeugende meisjes ..
Ik heb het vaak andersom. Doe dan braaf mijn veilige werk om niet de mist in te gaan, maar merk toch dat de uitdaging in het spelen met licht/styling en attributen zit. (komt eigenlijk op hetzelfde neer) maar juist een keer iets doen wat je normaal niet doet levert vaak gave beelden op.
Als ik die prikkel niet meer zou hebben dan is voor mij ook snel de lol eraf.
En met zo'n arsenaal aan modellen die jij geschoten hebt, zijn er vast een zooi die eens wat anders met je willen proberen. En 'niet braaf' wil dus niet zeggen bloot of pikant of zo, maar gewoon anders hahaha. Een keer lekker fout....
SuccesGroetjes, Jörgen
www.beautyshoot.nl
Comment
Comment