Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Shine
Collapse
X
-
Shine
Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
(BD1383NL)Labels: Geen
-
-
Re: Shine
Leuke spontane foto Maar de bewerking spreekt mij niet zo aan.
-
Relaxte foto. Da's altijd een aangename afwisseling tussen het overgrote aandeel strak geposeer in deze afdeling.
Ik kan 'm zeker wel smaken.If you always do what you always did, you will always get what you always got.
www.sylviehuybrecht.be
Comment
-
leuk gedaan dat Haloween effect.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
lekker vrolijk
(alleen die 2 catchlighs links zou ik zelf wat minder laten glimmen, of weghalen. Maar das persoonlijk)Groetjes, Jörgen
www.beautyshoot.nl
Comment
-
-
Leuke foto, mooie glimlach...
Toch kan ook mij de bewerking niet echt bekoren ... waarschijnlijk massas beter zonder dat photoshop gedoe ...Canon 50D // Canon EOS 1000D /// 18-55 kitlens + 28-135 1:3.5-5.6 IS USM + 100mm macro 2.8 USM + 70-200mm F4 L + 17-40mm F4 L
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MadMax Bekijk berichtlekker vrolijk
(alleen die 2 catchlighs links zou ik zelf wat minder laten glimmen, of weghalen. Maar das persoonlijk)
HenkKijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
(BD1383NL)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sylvie Huybrecht Bekijk berichtRelaxte foto. Da's altijd een aangename afwisseling tussen het overgrote aandeel strak geposeer in deze afdeling.
Ik kan 'm zeker wel smaken.
bedankt, HenksKijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
(BD1383NL)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Henk47 Bekijk berichtCatchlights Jorgen, geloof me, dat is zo ongeveer het enige aan deze opname waar ik niet aan gerotzooid heb...... LOL
HenkGroetjes, Jörgen
www.beautyshoot.nl
Comment
-
Comment