Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Welke van de twee? (Maya in Malle)

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Welke van de twee? (Maya in Malle)

... ook ik was het voorbije weekend in Malle, alwaar het een prettig weerzien was met bekende gezichten, én de lokatie zeer de moeite loonde. Kortom, ik heb me alvast goed geamuseerd.

Tussen mijn werkjes van zaterdag alvast deze twee foto's waarvan ik niet kan beslissen welke ik in mijn portfolio zou opnemen. Het verschil zit 'm in de armpjes van het popje (want dat lijkt het model een beetje vind ik, door de pose)

Model en muah: Maya
    Lokatie: Oostmalle (naar ik vermoed zullen we die lokatie de komende weken hier nog wel vaker de revue zien passeren )
    Foto vanop statief, enkel met beschikbaar licht.

If you always do what you always did, you will always get what you always got.
    www.sylviehuybrecht.be

Re: Welke van de twee? (Maya in Malle)

doe mij maar foto2 geeft mij meer het gevoel van een poppetje als foto1

Comment

pff moeilijk. Vind de symmetrie in 1 mooier. LIjn van vloer loopt mooi door onder de armen.
      Maar 2 is meer puppetachtig door expressie.
      Groetjes, Jörgen
      www.beautyshoot.nl

Comment

Nummer 2 aub , model heeft overigens een mooie taille...
        Groeten Dirk
        Website : http://www.gakrid.be

Comment

zou gaan voor de eerste, daar vind ik de doorkijk onder de armen door beter.
          maar eigenlijk vind ik ze alle twee niet mooi hoor.
          grt,bouk.
          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

persoonlijke keuze de eerste Sylvie

jk

Comment

Mocht je nu eens een beetje ingeflitst hebben hee...

Voor alle duidelijkheid, bovenstaande was plagend bedoeld, maar dat weet Sylvie wel, niet?
              Ik moet MadMax gelijk geven, 'k was ook van dat gedacht, symetrie is beter bij de eerste, 2de is meer "pop-achtig". Bij de 2de is het gezicht ook wel een tikkeltje beter en de benen zijn beter belicht. Dus misschien toch de tweede?

Mooie beelden, écht jouw stijl denk ik. Knappe outfit van Maya!

Wel vallen de twee ophangsystemen aan de plafond op, die zijn misschien makkelijk weg te krijgen. Ongewild gaat je aandact er naartoe en merk je dan de lelijke spotrails die ze daar gehangen hebben. Da's wel spijtig, er waren zo nog van die dingen in dat kasteel dat je zei, van hoe kunnen ze dat in godsnaam met zo'n materiaal doen, het kan niet meer vloeken met het interieur/stijl. (zoals bijvoorbeeld witte rails van een ophangsysteem voor kaders, die halverwege de muur hangen bij wijze van spreken, ipv tegen het plafond waar het niet zou opvallen...) Enfin...
              SKurt.be
              www.SKurt.be

Comment

Nummer 1 is mooi symetrisch, nummer 2 doet me echt denken aan een pop

Die oerlelijke rails waar Skurt het over heeft, zorgnaar mijn mening juist wel voor een mooi diagonalenspel in de foto, contrasterend met die van de benen...ik zou ze niet verwijderen.

Comment

na kijken, kijken en nog eens kijken....toch de eerste.
                  die heeft net dat meer,denk dat de symmetrie die het hem doet voor mij
                  Mvg
                  Ronny
                  gewoon een canonneke

Comment

symmetrie in eerste. tweede komt voor mij wat vreemd(er dan de eerste) over.

Comment

Ook voor mij de eerste. Prachtige platen!
                      Mijn gepruts op: http://www.pietervandeur.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Monica Bekijk bericht
                        Nummer 1 is mooi symetrisch, nummer 2 doet me echt denken aan een pop

Die oerlelijke rails waar Skurt het over heeft, zorgnaar mijn mening juist wel voor een mooi diagonalenspel in de foto, contrasterend met die van de benen...ik zou ze niet verwijderen.
                        Ik begrijp wat Skurt wil zeggen maar ik ben het met Monica eens dat het lijnenspel in deze foto eerder toedraagt dan afbreuk doet.
                        Dan stoor ik mij bijvoorbeeld eerder aan het feit dat enkel links van de tafel een loper op de grond ligt en rechts niet ...
                        www.sylviehuybrecht.be

Comment

ik bedoelde nu niet dat die rails moesten weggeshopt worden, ze zorgen idd voor een mooi lijnenspel.
                          Ik bedoelde alleen die kleine voetjes van de ophanging van die rails aan 't plafond.

@Sylvie: ja idd, die loper, 't was me ook al opgevallen. Copy paste? gaat dat niet?
                          SKurt.be
                          www.SKurt.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door SKurt Bekijk bericht
                            ik bedoelde nu niet dat die rails moesten weggeshopt worden, ze zorgen idd voor een mooi lijnenspel.
                            Ik bedoelde alleen die kleine voetjes van de ophanging van die rails aan 't plafond.

@Sylvie: ja idd, die loper, 't was me ook al opgevallen. Copy paste? gaat dat niet?
                            Bejaat dat zou gaan, maar dan moet ik PS gebruiken he en dat doe ik normaal niet
                            www.sylviehuybrecht.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MadMax Bekijk bericht
                              pff moeilijk. Vind de symmetrie in 1 mooier. LIjn van vloer loopt mooi door onder de armen.
                              Maar 2 is meer puppetachtig door expressie.
                              Het popachtige zit voor mij ook meer in 2.
                              Wat de lijnen betreft heb ik net een ander gevoel. De rechte armen in foto 2 vormen voor mij een mooier geheel met het lijnenspel van de omgeving (vloer, rails, houten muurdecoratie,...).

Foto 2 dus voor mij
                              Al doende leert men...

Flickr

Comment

Working...
                              X