Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
WoW ,100% babe gehalte
ze gaan waarschjnlijk zeuren over de knie en de voet die er niet opstaat, maar smijt de fashion blaadjes maar eens open, kom je ze zo tegen knap Jôrgen
WoW ,100% babe gehalte
ze gaan waarschjnlijk zeuren over de knie en de voet die er niet opstaat, maar smijt de fashion blaadjes maar eens open, kom je ze zo tegen knap Jôrgen
jk
Kan best zijn, maar ik zou de voet er wel degelijk helemaal af croppen : nu vraagt die onnodig veel aandacht.
Voor de rest nice
Knappe foto! de knie afsnijden is een goede keuze.. Ikvind het persoonlijk alleen jammer dat er net te weinig in het oog te zien is..
Camera: nikon D90, SB600, sb-24 , Sigma 17-70 F2.8/4.0 OS , Nikkor 70-300VR 4.5-5.6, 3 statieven, parapluutjes en een paar filtertjes en nog wat strobist materiaal My flickrMy site
Zo pretentieus zijn ze wel denk ik die modellen..Knap zo die titel en ik zie het al voor me..
Kop houe en verder aan het werk...Ik betaal je nie voor niks..
Zoals in Spetters een beetje..
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
deze is weer
real fashion, voetje mooi zo laten, vind hem zeer goed die crop
toch nog een kleine tip............................. ik zou er zeker nog gebruik van maken van die breaks, het resultaat is er naar
Mvg
Ronny
Comment