Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Veronica pittiger (update)

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Veronica pittiger (update)

Speciaal voor Madmax een beetje meer pit voor Veronica...

Ook eentje in zwart-wit, geprobeerd het pittige er in te houden zonder dat de zaak dichtloopt

Ik hoor het wel.
    Last edited by Henk47; 1 november 2009, 00:10.
    Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
    (BD1383NL)

Re: Veronica pittiger (update)

Wel Henk ... ik vind ze allebei mooi.
    Vriendelijke groet,

Jos

Comment

Hier wordt het moeilijk kiezen tussen beide prachtplaten, maar vindt de Z/W omzeting toch zeer geslaagd, dus
      Je kunt alleen tijd verspillen als je vergeet ervan te genieten
      www.cromagnonman.be

Comment

kleur .. toppie
        Groetjes, Jörgen
        www.beautyshoot.nl

Comment

2 mooie foto's!!!
          Zonder moeite bereik je enkel wat de moeite niet waard is ...
          www.allaerts.be Canon EOS 7D MK II, 5D MK III met Canon EF 24-70mm f/2.8 L USM en Canon EF 70-200mm f2.8 L IS USM II; Sigma Fishey; Canon 50 mm 1.8; Finepix S 9600

Comment

Kleur graag

Comment

Voor mij ook kleur, het blauw keert mooi terug.

De zwart-wit versie kon beter - de ogen lijken nu donkergrijs ipv wit.

Als je andere kleurfilter gebruikt krijg je dit: KLIK
              Links is de originele.
              Last edited by caleido; 1 november 2009, 14:11.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door caleido Bekijk bericht
                Voor mij ook kleur, het blauw keert mooi terug.

De zwart-wit versie kon beter - de ogen lijken nu donkergrijs ipv wit.

Als je andere kleurfilter gebruikt krijg je dit: KLIK
                Links is de originele.
                Ik heb je bewerking bekeken Caleido. Met alle respect, het resultaat is imo uiterst onwerkelijk en zeker niet mijn keus. Toch dank voor je bijdrage,
                groetjes, Henk
                Ben uiteraard wel benieuwd wat anderen daarvan vinden...
                Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
                (BD1383NL)

Comment

De zw van Henk is veel meer in balans. Die van Caleido is veuls te donker op de huid imho.

omdat dit toch aardig richting fashion gaat zou ik zelf de kleur ook iets minder satureren. Mag wat stoerder nog.
                  Ook bij poseren opletten dat model haar schouders niet optrekt. Maar das nu achteraf. Ik blijf bij kleur
                  Groetjes, Jörgen
                  www.beautyshoot.nl

Comment

Ik volg MadMAx geheel en al op de schouder opmerking na.
                    Mij komt die rechts wat hoger opgehaalde schouder nu juist relaxter en vertederender over.
                    Mogelijk zeg ik het niet geheel goed, het is eerder net wat minder professioneel en daardoor puurder, echter als foto van een meiske, is wat ik feitelijk bedoel.

Heerlijke eerlijke fotokes van een heerlijk modelletje.

Qua kleuren is dit gewoon lekker zo, maar het geheel zou met wat extra saturatie mogelijk niet slechter af zijn.
                    Mij lijkt het wel leuk om daar een poging van te zien.
                    Begrijp me goed, dit is gewoon goed zo !!.
                    Maar de reactie van MadMax doet me ook afvragen hoe dat er uit zou zien tegen die oude deur.

En de bewerking van de ZW is heel erg mooi en natuurlijk gemaakt en gehouden, waarbij de juiste grijstinten fijn zijn neergezet.
                    Die doortrekking van het zwart bij de bewerking van Caleido kan me ook niet bekoren.
                    Dat maakt het gezichtje veel harder en komt als geheel erg onnatuurlijk over.
                    Overigens vind ik het erg van overschatting getuigen als je een foto van een TS-er zonder de RAw denk even over te kunnen gaan doen.
                    Maar dat terzijde

Lekker zo laten Henk, prima mooie goede en toegankelijke foto's zo,
                    kan ik lekker lang naar kijken. En dat zegt genoeg
                    Iedere dag wat leren is iedere dag kwalitatief geleefd. Iedere dag wat lol is iedere dag kwalitatief lollig geleefd. iedere dag een foto is een kwalitatief super leven met veel lol

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MadMax Bekijk bericht
                      De zw van Henk is veel meer in balans. Die van Caleido is veuls te donker op de huid imho.

omdat dit toch aardig richting fashion gaat zou ik zelf de kleur ook iets minder satureren. Mag wat stoerder nog.
                      Ook bij poseren opletten dat model haar schouders niet optrekt. Maar das nu achteraf. Ik blijf bij kleur
                      ik volg

jk

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Irineas Bekijk bericht
                        Ik volg MadMAx geheel en al op de schouder opmerking na.
                        Mij komt die rechts wat hoger opgehaalde schouder nu juist relaxter en vertederender over.
                        Mogelijk zeg ik het niet geheel goed, het is eerder net wat minder professioneel en daardoor puurder, echter als foto van een meiske, is wat ik feitelijk bedoel.

Heerlijke eerlijke fotokes van een heerlijk modelletje.

Qua kleuren is dit gewoon lekker zo, maar het geheel zou met wat extra saturatie mogelijk niet slechter af zijn.
                        Uiteraard had ik het hier al geprobeerd in PS (schouders laten zakken) om te kijken wat het resultaat zou zijn. Het meisjesachtige heb je natuurlijk gelijk.

Ik zei trouwens MINDER kleur.. niet meer
                        Groetjes, Jörgen
                        www.beautyshoot.nl

Comment

Leunt nochtans het meest aan bij de helderheid in de kleurversie - het is nu eenmaal een meisje met donkere huid. Henk's versie heeft dan zoals ik al zei, grijs oogwit. Niemand die daar een probleem in ziet? Grijs oogwit is fashion?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door caleido Bekijk bericht
                            Grijs oogwit is fashion?
                            Dat maak jij er van

Details ogen en andere zaken kun je natuurlijk over twisten. Ik vind dat bij dit soort platen minder belangrijk. tis geen beautycloseup en kijk liever naar het gehele beeld dan een aantal minder belangrijke dingen.
                            (neemt niet weg dat oogwit/grijs zeker mijn aandacht heeft. Maar hoe meer je daar aan gaat pielen, hoe onnatuurlijker het overkomt.)
                            Groetjes, Jörgen
                            www.beautyshoot.nl

Comment

(neemt niet weg dat oogwit/grijs zeker mijn aandacht heeft. Maar hoe meer je daar aan gaat pielen, hoe onnatuurlijker het overkomt.)
                              Wat nu juist mijn punt was - oogwit in mijn z/w versie is even wit als in de kleurversie. In tegenstelling tot de andere. Ik heb er niets aan gepielt op pixelniveau, gewoon kleurfilter gebruikt die de kleurversie zo dicht mogelijk benaderd

Waardoor ik het ook beetje vreemd vind dat het als "uiterst onwerkelijk" wordt bestempeld.

Comment

Working...
                              X