Dit is een hele mooie herfst prent
Ze hebben er duidelijk plezier in
Johan
Ik volg , ik vind di zelfs heel geslaagd wat extra movement in de foto
Geweldige plaat Pascal
xiebu
"Photographic images have always been manipulated , there's nothing new in that . If you want purism then you should go and be a dancer , singer or poët !!!! (Morgan Silk)
*BD1033BE*
Een hele leuke herfstoto. Vind het alleen jammer dat de knieen afgesneden zijn.
Nena,
dit heb ik express gedaan..Ik heb de bovenzijde van de foto wat gecropt omdat er een tak in de weg hing want anders was het een portret foto geworden..
De onderkant heb ik eraf gelaten omdat die linkse kerel het fotomodel was en hij had dat ook gevraagd aan mijn om van hem en zijn zussen een foto te maken..De man ik huis hé
En ik vond zo onmiddelijk het beeld sterker overkomen..
Trouwens het gaat hier om de beweging van de bladeren vind ik en de reacties van de kinderen..Smaken verschillen en ik post niet zo dikwijls in modellen maar voor mij is hij wel geslaagd.
Bedankt voor je reactie en zal straks nog eens de foto terug bekijken en eens kijken of ik hem anders kan posten..
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikkeBekijk bericht
Nena,
dit heb ik express gedaan..
Ik had al een vaag vermoeden
Ik ben al een paar keer komen kijken en telkens komt bij mij hetzelfde gevoel naar boven: heerlijke vrolijke herfstplaat... maar.... ik mis de onderbenen
Heb je hem met de voeten? Ik zou graag eens vergelijken (eventueel PM als je de anderen niet wil beinvloeden ), want soms is het wel zo als ik het beeld zie dat ik voor ogen had, ik uiteindelijk de eerste beter vond.
Oh ja, waren het enkel die 2 grote meisjes geweest, dan stoorden die benen mij zo niet.H Hun gezich staat vrij hoog in de foto en zodoende wordt mijn blik ook naar boven getrokken, maar het kleinste manneke helemaal links trekt mijn blik naar beneden. Begrijp je wat ik bedoel?
Maar niettemin een zalig prentje hoor, benen of niet. Ik zie het als een futiliteit waarover te discussieren valt en vooral smaak de doorslag moet geven.
Heeel sfeervolle foto !
Knap vastgelegd !
Beetje jammer dat zo een blad juist voor het gezicht van dat 2e kindje zit, maar
dat draagt ook wel bij tot de sfeer !
Ik ben al een paar keer komen kijken en telkens komt bij mij hetzelfde gevoel naar boven: heerlijke vrolijke herfstplaat... maar.... ik mis de onderbenen
Heb je hem met de voeten? Ik zou graag eens vergelijken (eventueel PM als je de anderen niet wil beinvloeden ), want soms is het wel zo als ik het beeld zie dat ik voor ogen had, ik uiteindelijk de eerste beter vond.
Oh ja, waren het enkel die 2 grote meisjes geweest, dan stoorden die benen mij zo niet.H Hun gezich staat vrij hoog in de foto en zodoende wordt mijn blik ook naar boven getrokken, maar het kleinste manneke helemaal links trekt mijn blik naar beneden. Begrijp je wat ik bedoel?
Maar niettemin een zalig prentje hoor, benen of niet. Ik zie het als een futiliteit waarover te discussieren valt en vooral smaak de doorslag moet geven.
Nena ik snap je gedachte gang en het is inderdaad een kwestie van persoonlijke smaak..
Bedankt.
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
Comment