Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Herfst pret..

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Herfst pret..

Kinderen blijven kinderen..Deze Marokaanse familie kwam ik tegen in het bos en ze hadden dolle pret ...

Mvg, Pascal,Schoonspikke
    Als je schiet..schiet dan raak!
    500 PIXHuawei P30 PRO

Re: Herfst pret..

wat een entousiasme tussen al deze mooie herfstkleuren
    nikon coolpix s9100

Comment

Dit is een hele mooie herfst prent
      Ze hebben er duidelijk plezier in

Johan

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Johan G Bekijk bericht
        Dit is een hele mooie herfst prent
        Ze hebben er duidelijk plezier in

Johan
        Ik volg , ik vind di zelfs heel geslaagd wat extra movement in de foto
        Geweldige plaat Pascal

xiebu
        "Photographic images have always been manipulated , there's nothing new in that . If you want purism then you should go and be a dancer , singer or poët !!!! (Morgan Silk)
        *BD1033BE*

Comment

Een hele leuke herfstoto. Vind het alleen jammer dat de knieen afgesneden zijn.
          Al doende leert men...

Flickr

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Nena Bekijk bericht
            Een hele leuke herfstoto. Vind het alleen jammer dat de knieen afgesneden zijn.
            Nena,

dit heb ik express gedaan..Ik heb de bovenzijde van de foto wat gecropt omdat er een tak in de weg hing want anders was het een portret foto geworden..
            De onderkant heb ik eraf gelaten omdat die linkse kerel het fotomodel was en hij had dat ook gevraagd aan mijn om van hem en zijn zussen een foto te maken..De man ik huis hé
            En ik vond zo onmiddelijk het beeld sterker overkomen..
            Trouwens het gaat hier om de beweging van de bladeren vind ik en de reacties van de kinderen..Smaken verschillen en ik post niet zo dikwijls in modellen maar voor mij is hij wel geslaagd.
            Bedankt voor je reactie en zal straks nog eens de foto terug bekijken en eens kijken of ik hem anders kan posten..
            Mvg, Pascal,Schoonspikke
            500 PIXHuawei P30 PRO

Comment

De foto lijkt nogal blauw/paars over te komen en een tikje te donker.
              Grt,
              Hexagon

Comment

weer een mooi beeld gepost Pascal knap

jk

Comment

een zeer geslaagde herstsfeertje
                  ik droomde van duizend nieuwe wegen...ik ontwaakte en nam de oude weg...
                  *BD1034BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikke Bekijk bericht
                    Nena,
                    dit heb ik express gedaan..
                    Ik had al een vaag vermoeden

Ik ben al een paar keer komen kijken en telkens komt bij mij hetzelfde gevoel naar boven: heerlijke vrolijke herfstplaat... maar.... ik mis de onderbenen
                    Heb je hem met de voeten? Ik zou graag eens vergelijken (eventueel PM als je de anderen niet wil beinvloeden ), want soms is het wel zo als ik het beeld zie dat ik voor ogen had, ik uiteindelijk de eerste beter vond.

Oh ja, waren het enkel die 2 grote meisjes geweest, dan stoorden die benen mij zo niet.H Hun gezich staat vrij hoog in de foto en zodoende wordt mijn blik ook naar boven getrokken, maar het kleinste manneke helemaal links trekt mijn blik naar beneden. Begrijp je wat ik bedoel?

Maar niettemin een zalig prentje hoor, benen of niet. Ik zie het als een futiliteit waarover te discussieren valt en vooral smaak de doorslag moet geven.
                    Al doende leert men...

Flickr

Comment

Heeel sfeervolle foto !
                      Knap vastgelegd !
                      Beetje jammer dat zo een blad juist voor het gezicht van dat 2e kindje zit, maar
                      dat draagt ook wel bij tot de sfeer !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Nena Bekijk bericht
                        Ik had al een vaag vermoeden

Ik ben al een paar keer komen kijken en telkens komt bij mij hetzelfde gevoel naar boven: heerlijke vrolijke herfstplaat... maar.... ik mis de onderbenen
                        Heb je hem met de voeten? Ik zou graag eens vergelijken (eventueel PM als je de anderen niet wil beinvloeden ), want soms is het wel zo als ik het beeld zie dat ik voor ogen had, ik uiteindelijk de eerste beter vond.

Oh ja, waren het enkel die 2 grote meisjes geweest, dan stoorden die benen mij zo niet.H Hun gezich staat vrij hoog in de foto en zodoende wordt mijn blik ook naar boven getrokken, maar het kleinste manneke helemaal links trekt mijn blik naar beneden. Begrijp je wat ik bedoel?

Maar niettemin een zalig prentje hoor, benen of niet. Ik zie het als een futiliteit waarover te discussieren valt en vooral smaak de doorslag moet geven.
                        Nena ik snap je gedachte gang en het is inderdaad een kwestie van persoonlijke smaak..
                        Bedankt.
                        Mvg, Pascal,Schoonspikke
                        500 PIXHuawei P30 PRO

Comment

Working...
                        X