Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Miss Maxi

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Miss Maxi

shoot gehad met Miss Maxi Antwerpen
    model: Sabine
    MUA: Evelien
    hier één van de resultaten
    Mvg
    Ronny
    gewoon een canonneke

Re: Miss Maxi

graag meer zo'n modellen hier
    Nikon D700 & D70 | Nikkor AF-S 17-35 2.8 + 50 1.8 + 105 2.8 macro + 18-200 VR II
    Sigma 100-300 F4 EX APO HSM| Nikon SB-800 | Manfrotto 479B | Albums: Fototime| 500px

Comment

Pfff, de foto van het meisje... ok, ça va. Een beetje standaard, en niet heel erg inspirerend of sprankelend, maar ça va. Behalve dat je er iets beter op had moeten letten dat ze haar kin verlengt ipv indrukt. De belichting houdt ook niet heel veel rekening met het model, het lijkt meer alsof je gewoon een standaard belichting hebt gebruikt, daar je model hebt in gezet, en dan maar geklikt. Een beetje extra fill licht of een reflexiescherm had nog wel wat (overbodige?) schaduwen kunnen wegwerken.

Maar de rest... sorry, you lost me. Het lijkt alsof je een collage hebt gemaakt van je model met zo druk mogelijke dramatische achtergronden. én je model, én een paard, én storm op zee. En je belichting past daar dan ook nog eens helemaal niet bij. Een groot bedekkend wolkendek en harde schaduwen, dat wringt he. Maar zelfs dan is de collage nog maar halverwege. Wat doen al die letters en woorden op je foto ???? En moet je echt drie keer op die foto herhalen (curves, shapes, plus, ...) dat je model geen maatje 26 heeft? Is toch wel wat erover hoor.

Comment

Wat model betreft, ga ik mee met Dirtyharry71. Méér van deze dus.

Je hebt een cover van een (virtueel) tijdschrift willen maken, niet?
        Als grafisch vormgever zie ik hier al wel enkele missers. Helaas. De achtergrond is idd wat aan de drukke kant. Is dat een poster? Keuze lettertype is ongelukkig, tenzij er wat mis is gelopen met het bewaren of zo. Het lijkt er sterk op dat de koppeling naar je letterfonten weg is. Heb je dat bewust zo gemaakt?

Comment

Als je in photoshop ergens wat letters bovenop knalt en er dan een jpeg van maakt onthoudt hij toch helemaal geen lettertypes of koppelingen of whatever ???? Volgens mij verwar je dat met indesign/opmaakprogramma's en prepress documenten of pdf'en?

Comment

hmm... vind dat je iets meer uit het model had kunnen halen. Mooie vrouw hoor. Ben zelf niet meer zo'n fan van dat geplak en geknip. Als je dat niet voor je beroep doet, kom je er vaak niet goed mee weg. Heb ook zo'n periode gehad dat ik van elk model een magazine cover maakte
            Vind wel dat je de haren cool hebt vrijgemaakt.
            Groetjes, Jörgen
            www.beautyshoot.nl

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door al murphy Bekijk bericht
              En moet je echt drie keer op die foto herhalen (curves, shapes, plus, ...) dat je model geen maatje 26 heeft? Is toch wel wat erover hoor.
              die tekst komt van een originele cover, en het magazine noemt Plus magazine.
              dus blijkbaar zijn er pro's die zulke oplage maken
              dit was ook maar een probeersel van mij, en dat de belichting beter aangepast was aan de background, oké daar kan ik je in volgen
              Mvg
              Ronny
              gewoon een canonneke

Comment

Foute lettertypes (serif font), ongezond aandoende bleke huid, gigantische P met foute "L" ernaast. (Plus of Pius?), vreemde (scherpe!) achtergrond met paard dat afstormt op model of fotograaf.... nee, ik zou de grafische kant van fotografie voorlopig nog even achter gesloten deuren houden.

Model zelf: opletten voor de kin, zoals reeds gezegd. En de linkerhand lijkt mij te hard belicht (of de rechter te donker), steekt af tegen de rest.

Jammer dat "Plus magazine" bij ons bekend staat als het magazine voor 50plussers.
                Last edited by caleido; 28 oktober 2009, 18:17.

Comment

slecht belicht en vind het niet echt een flatterende "look".. of houding of hoe je het ook wil noemen.
                  poof

Comment

Met de houding is niets mis naar mijn mening. Lekkere zelfverzekerde blik van dit mooie model. De belichting van links is valt te veel op haar handen en is daar erg hard. Dat vind ik wel jammer. Ik had liever nog iets meer licht op de rechterkant van haar gezicht gezien, vooral het oog.
                    Wat betreft je knutselwerk...ik vind het verdomd knap hoe je het model hebt "uitgeknipt" (hoe zeg je dat?)

Comment

De foto van de dame is lang niet slecht. Heeft wel iets vind ik. Moet je mee doorgaan, volgens mij is er meer uit te halen!
                      Wat het grafische betreft, even voor later houden. De aanzet is er al wel.
                      En Plus Magazine staat bij ons (Roularta Media Group) idd voor een 50+ publiek

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door PeJo Bekijk bericht
                        De foto van de dame is lang niet slecht. Heeft wel iets vind ik. Moet je mee doorgaan, volgens mij is er meer uit te halen!
                        Wat het grafische betreft, even voor later houden. De aanzet is er al wel.
                        En Plus Magazine staat bij ons (Roularta Media Group) idd voor een 50+ publiek
                        volg ik, n het letter type is ook niet zo mijn ding

jk

Comment

alvast mijn dank voor de nuttige tips, hier kan ik weer iets mee
                          Mvg
                          Ronny
                          gewoon een canonneke

Comment

Working...
                          X