Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Ik ben niet altijd fan van dit soort bewerkingen, maar ik vind wel dat je dit heel erg goed doet.
Foto 1: styling, compositie/lijnen/omgeving helemaal top.
Alleen zonde van het stukje vermiste knie.
Foto 2: Ook weer een mooie plaat.
Wat ik minder aan de bewerking vind is de soort blend in the background van haar rechter arm, welke op sommige punten zelfs (semi)transparant is.
En die witte vlek, boven op haar hoofd in de reflectie, zou ik weghalen.
Kan hier weinig op zeggen...
Foto's met een heel hoog glamourgehalte en van een zeer hoog niveau.
Persoonlijke voorkeur gaat uit naar de eerste foto omdat er in de tweede zo weinig leven in de ogen zit.
Natuurlijk is dit een persoonlijke voorkeur en zal dit voor een ander juist de reden zijn om de tweede top te vinden.
Het enige misschien; de witte lijn ter hoogte van het gezicht op de eerste foto, net omdat haar ogen daar dichtbij zitten
Comment