Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
De foto technisch gezien is goed. De achtergrond vind ik zeer mooi.
Maar ik mis een beetje interactie tussen het model en de vogel.
Ik krijg het gevoel bij deze foto van: 'help...dichterbij mij komt ie niet.' Volgens mij vindt het model het ook niet echt 'relaxed'
er was daar spijtig genoeg geen andere mogelijkheid in de tuin zonder veel drukte op de achtergrond. dus moet een mensen het doen met wat men krijgt
Mvg
Ronny
De foto technisch gezien is goed. De achtergrond vind ik zeer mooi.
Maar ik mis een beetje interactie tussen het model en de vogel.
Ik krijg het gevoel bij deze foto van: 'help...dichterbij mij komt ie niet.' Volgens mij vindt het model het ook niet echt 'relaxed'
gelijk heb je, want Annelien was alles behalve relaxed met dat beestje, ik moet er wel aan toevoegen dat het vogeltje gedurende 1 jaar niet meer uit zijn kotje geweest was en dat was er soms wel aan te zien hoor
thnx
Mvg
Ronny
Diafragma F9. Beetje groter diafragma zou achtergrond wat minder aanwezig hebben gemaakt, vandaar m'n opmerking.
Idd, vaak heb je je omgeving niet echt te kiezen.
ik vind het contrast tussen de vogel en de zware bruine handschoen en het model met vrij groot fashion gehalte wat te groot. het is een mooie t-shirt, maar die kleuren en dan de overgang naar de traditionele zware handschoen, vind ik wat lomp.
ik vind het contrast tussen de vogel en de zware bruine handschoen en het model met vrij groot fashion gehalte wat te groot. het is een mooie t-shirt, maar die kleuren en dan de overgang naar de traditionele zware handschoen, vind ik wat lomp.
dit is dan ook geen vogeltje om zonder handschoen aan te pakken
Mvg
Ronny
Oorspronkelijk geplaatst door lonely_driverBekijk bericht
er was daar spijtig genoeg geen andere mogelijkheid in de tuin zonder veel drukte op de achtergrond. dus moet een mensen het doen met wat men krijgt
Mvg
Ronny
Onscherpte kan je ook met je diafragma in de hand werken he
Mooie vogel en mooi model maar het geheel komt (oa door de drukke achtergrond) als een snapshot over. Verder snap ik niet goed waarom we het model haar bh zo goed moeten kunnen zien.
Comment