Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

-Freedom,...or...?...(18+)

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: -Freedom,...or...?...(18+)

Oorspronkelijk geplaatst door CH Photography Bekijk bericht
    Off topic commentaren opgekuist.
    Graag comments over de foto.

Hans[Moderator]
    Heel fijn...maar had je dan niet mijn ON TOPIC positieve commenateren over de foto dan kunnen laten staan?
    Ik herhaal het dan maar even:

Ik vind dat de TS het naakt op een zeer subtiele mooie manier heeft weergegeven.

Comment

Deze foto staat al een half jaar op modellennet en er is niemand die er daar aanstoot aan neemt. Hier moet er natuurlijk een heel spel worden van gemaakt.
      Kijk toch eens verder.

De dames die graag meer mannelijk naakt willen. Wat houdt u tegen?

On topic: mooi lijnenspel; zelf zou ik wat meer schaduw hebben gestoken want de belichting vind ik niet echt bijzonder.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door PSG Bekijk bericht
        Deze foto staat al een half jaar op modellennet en er is niemand die er daar aanstoot aan neemt. Hier moet er natuurlijk een heel spel worden van gemaakt.
        Kijk toch eens verder.

On topic: mooi lijnenspel; zelf zou ik wat meer schaduw hebben gestoken want de belichting vind ik niet echt bijzonder.
        ok... wanneer kan je?? hihi

Comment

Ik ben fotograaf; geen model.
          Maar ik kan je wel een mannelijk model doorgeven die heel vaak tijd heeft.

Comment

Ik wil meer evenwicht, niet perse nog meer naakt. Vrouwelijk naakt is HOT en volledig geaccpeteerd en mannelijk naakt is NOT DONE en "jakkes" en DAAR zou ik dolgraag van af willen.
            Ik herinner mij nog een topic in de beginnershoek, met een, naar mijn mening best mooie, naaktfoto van een man. Geloof mij...DAAR werd pas gereageerd en op een zeer negatieve manier.
            Wat mij tegen houdt? Ervaring met modellen?
            Ik kan niet eens fatsoenlijk een gekleed model aansturen, laat staan een bloot model.

ik voel Hans naken :P

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Monica Bekijk bericht
              Heel fijn...maar had je dan niet mijn ON TOPIC positieve commenateren over de foto dan kunnen laten staan?
              Ik herhaal het dan maar even:

Ik vind dat de TS het naakt op een zeer subtiele mooie manier heeft weergegeven.
              Mea culpa Monica, heb ergens in heel die uitleg die ene regel gemist. Volledige threats verwijderen is nog altijd makkelijker dan overal de teksten te gaan aanpassen.

Hans
              Beter onvolmaakt en echt, dan gemaakt volmaakt

Comment

een bedoeling hiermee?
                Je bedoeld mij toch niet?

Comment

mannelijk naakt is NOT DONE en "jakkes" en DAAR zou ik dolgraag van af willen.
                  Ga ervoor zou ik zeggen. In de romeinse tijd werd het mannelijk lichaam aanzien als heel mooi en het vrouwelijk niet. 't is dus al kwestie van perceptie en hoe je het presenteert.

Wat mij tegen houdt? Ervaring met modellen?
                  Ik kan niet eens fatsoenlijk een gekleed model aansturen, laat staan een bloot model.
                  Niet te bescheiden he. En een naakt model met ervaring trekt wel zijn plan.

Niets mis met een open, constructieve discussie. Ik hoop dat Hans dit ook ziet.

Comment

Ga ervoor zou ik zeggen. In de romeinse tijd werd het mannelijk lichaam aanzien als heel mooi en het vrouwelijk niet. 't is dus al kwestie van perceptie en hoe je het presenteert.
                    Ik begrijp je punt, maar zoals Daniel hier de vrouw op een mooie manier neerzet (en het model...laten we haar aub niet vergeten) kunnen niet de meeste hobbyfotografen niet. Ik ook zeker niet. Ik zou nu juist een Daniel, Madmax, Jim, LuckyLuc graag eens een foto zien maken van een man..en dan niet eens perse naakt. Als we dan toch met z'n allen een uitdaging zoeken en zoooo tegendraads, eigenwijs en controversieel willen zijn

Niet te bescheiden he. En een naakt model met ervaring trekt wel zijn plan.
                    Sorry

Niets mis met een open, constructieve discussie. Ik hoop dat Hans dit ook ziet.
                    Ben blij dat jij het zo opvat en instaat bent om eerlijk hierover te discussieren Maar uit respekt voor Daniel kunnen we er misschien toch beter een ander topic voor openen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door CH Photography Bekijk bericht
                      een bedoeling hiermee?
                      Je bedoeld mij toch niet?
                      NEEEEEEE...kzou niet durven

Comment

Ben blij dat jij het zo opvat en instaat bent om eerlijk hierover te discussieren Maar uit respekt voor Daniel kunnen we er misschien toch beter een ander topic voor openen.
                        Klopt.

Comment

wat mij betreft heel origineel
                          Canon 70d - EF 50 mm 1,8 mk II- 18/135 IS - 55/250 IS - Xtra power - San Disc eXtreme III 32gb - Lowepro Slingshot 300 AW - Speedlite 430EXII

Comment

Ik zou nu juist een Daniel, Madmax, Jim, LuckyLuc graag eens een foto zien maken van een man..en dan niet eens perse naakt. Als we dan toch met z'n allen een uitdaging zoeken en zoooo tegendraads, eigenwijs en controversieel willen zijn
                            [offt]
                            weliswaar wat ouder maar 3 tegelijk en een paar hier gepost tijd geleden.

3 weken geleden;

Ieder zijn/haar ding Monica. Jij bent gek op kinderen fotograferen. Ik op het maken ervan
                            Niks mis met mannenfotografie maar ik heb er persoonlijk niet zoveel mee. Zoals jij mss moeite hebt met het aansturen van modellen heb ik dat met mannen.

Ik vraag jou ook niet om een hengel uit te gooien en een karper aan de haak te slaan. Het past bij je .. of niet.. snappie
                            Groetjes, Jörgen
                            www.beautyshoot.nl

Comment

Zou het niet opportuun zijn om over deze discussie ergens een nieuw topic te openen? Momenteel wordt het topic van Fotodan meer een mannenmodel topic.
                              Wie zich geroepen voelt?

Hans[Moderator]

Comment

Ik had de onderste 2 linten graag in de hoeken zien verdwijnen (ipv 'recht' naar beneden)
                                @ Lennert, (en enkele anderen die volgden...): wel dit heb ik natuurlijk ook geprobeert, kwa compo leek me dit ook evident,...maar nee,
                                dit stond me absoluut niet aan want dan bekom je een volledig ander beeld dan ik wou bekomen.

Ik leg uit waarom: met de linten in de onderste hoeken, trek je visueel de benen van het model open,
                                en dan komt er plotseling een veel sexueler beeld tevoorschijn,...wat ik hier dus absoluut niet wilde bekomen

De linten meer camera gericht was dus wel degelijk wat ik als uitstraling wilde,
                                daardoor ook bijvoorbeeld dat Monica (een vrouw!) dit beeld vol respect voor de vrouw vind

Grtz, Daniel

Comment

Working...
                                X