Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

-Freedom,...or...?...(18+)

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: -Freedom,...or...?...(18+)

Oorspronkelijk geplaatst door MadMax Bekijk bericht
    Toppertje hoor.. op alle fronten
    Oorspronkelijk geplaatst door Lennert Bekijk bericht
    Straffe plaat Ik had de onderste 2 linten graag in de hoeken zien verdwijnen (ipv 'recht' naar beneden)
    kan ik mij enkel bij aansluiten Daniel, zeer sterke plaat

grtjs

jk

Comment

Like it

grtz
      Luc

Comment

Irineas schreef:
        Please get a life
        Wees gerust: "My life is oh so beautifull"...daar doe ik iedere dag mijn best voor, steeds 100% positief denkend!

D.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Irineas Bekijk bericht
          Dit is gewoon een tieten en kont foto voor de hijgerige mannetjes zonder leven.
          De volgende moralist... vermoeiend hoor.
          Ik las net een goed advies.

Oorspronkelijk geplaatst door Irineas Bekijk bericht
          Please get a life
          Jeroen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jeroen.s Bekijk bericht
            De volgende moralist... vermoeiend hoor.
            Ik las net een goed advies.
            2nd that!

Als je deze foto niet kan appreciëren is dat je goed recht, maar niemand heeft boodschap aan zo'n gefrustreerde praat...

Ik vind het een sterke plaat, al had hij waarschijnlijk nog sterker geweest als de linten vanuit de vier hoeken kwamen... of toch zeker de onderste linten

Keep up the good work Dan!

Comment

Mooi portret en mooi lijnenspel, maar ik had zelf het 'kruis' minder expliciet of minder vlak in beeld genomen.

Comment

Bijzonder mooie en originele foto, die ook nog bijzonder goed in beeld is gebracht.

Over de manier heeft iedereen zijn opvattingen, die dikwijls diametraal tegenover elkaar staan, maar ieders mening moet gerespecteerd worden.

Vermits er telkens weer een oneindige discussie ontstaat als er een streepje naakt meer te zien is, denk ik dat het best is dat voor dit soort werk een aparte naaktrubriek wordt gemaakt, zodat niemand "per ongeluk" op foto's terecht komt die hem storen.

Vraag voor mijn part nog een extra paswoord om 18+ foto's te kunnen bekijken en geef vooraf een extra waarschuwing. Dat zal toevallige passanten uitsluiten die geshockeerd kunnen worden, zodat we tenminste on topic discussies krijgen en niks anders.
                Beauty need only be a whisper
                Camera's: Canon 5D Lenzen: EF 17-40mm F 4.0 L USM, EF 24-105mm F 4.0 L IS USM, EF 50mm F1.8 II, EF 90-300mm F 4,5-5,6 DC - Flitsers: Sigma EF-530 DG ST

Comment

Ik vind het een prachtige foto, en zal technisch ook helemaal in orde zijn.
                  Met bewondering heb ik naar de belichting gekeken, maar dat kruis van de dame vind ik de foto eigenlijk naar beneden halen, dat vind ik heel erg jammer.misschien omdat ikzelf een vrouw ben , maar vind het niet echt flateus om het pruimenwerk zo in beeld te nemen, ondanks ze er daar wel heel mooi uitziet....
                  Ik ga trouwens in het vervolg ook 18+ achter de foto zetten, hopelijk krijg ik dan ook eens zoveel kritiek...negatief of positief maakt niet uit als ik er maar iets van leer.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door tmh Bekijk bericht
                    Dat zal toevallige passanten uitsluiten die geshockeerd kunnen worden, zodat we tenminste on topic discussies krijgen en niks anders.
                    Dat zal niet helpen want de moralisten zijn geen toevallige passanten.
                    Ze klikken zelf op +18 foto's om dan te beginnen zagen dat het te bloot is.
                    Jeroen

Comment

Deze plaat zorgt ervoor dat je tegenstanders en voorstanders hebt.
                      Ik heb er geen problemen mee..Ik vind het een gedurfde +18 plaat die er zeker mag zijn door zijn uitvoering.
                      De spiralen zijn mooie gedaan maar ik snap de boodschap ik je titel niet....
                      Mvg, Pascal,Schoonspikke
                      Als je schiet..schiet dan raak!
                      500 PIXHuawei P30 PRO

Comment

Een dergelijke foto haalt altijd veel reacties, positief en negatief, en dat doet niets af een de foto zelf vind ik.
                        Ik heb geen verstand van portretfotografie, maar vind het zeker geen slechte foto maar ik ben het ook eens dat als de spiralen echt uit de hoeken kwamen de foto nog veel sterker zou zijn ... een klein beetje aan de verbeelding overlaten kan ik trouwens ook wel smaken, maar expliciet moet ook kunnen, ieder zijn ding.

Mark
                        Fotografie - Tutorials - Schaalmodellen
                        Ik doe het met Canon gLas van 24 tot 400mm op FF en enkele lichtpuntjes ...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door moontje Bekijk bericht
                          maar vind het niet echt flateus om het pruimenwerk zo in beeld te nemen, ondanks ze er daar wel heel mooi uitziet....
                          I
                          Als het er daar wel heel mooi uitziet, waarom vind je het dan niet echt flateus?

Ik snap het niet. Dat is toch tegenstrijdig?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door LamboCars Bekijk bericht
                            een klein beetje aan de verbeelding overlaten kan ik trouwens ook wel smaken,
                            tja..zo kan je het ook verwoorden, heeel diplomatiek hoor Mark.
                            grt,bouk.
                            wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                            http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                            https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

eerst en vooral...... een top plaatje
                              alhoewel het een gewaagd standpunt is richting pruimenwerk, is het toch het artistieke die de bovenhand heeft.
                              ik ben al andere foto's tegen gekomen genomen uit dat standpunt waar ik mijn hoofd bij omdraai, maar bij deze heb ik een heel andere kijk door het artistiek totaal beeld.
                              mij mag je alvast nog zo'n pruimendessert voorschotelen
                              MvgRonny
                              gewoon een canonneke

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ludovicus Bekijk bericht
                                Als het er daar wel heel mooi uitziet, waarom vind je het dan niet echt flateus?

Ik snap het niet. Dat is toch tegenstrijdig?
                                haha...ja beetje stom verwoord door mij...eigenlijk wil ik zeggen dat ondanks ze er mooi uitziet van onder...., zou ik het zo niet fotograferen.
                                nee, sorry ik ben er zo niet voor, maar misschien komt dat omdat ik een vrouw ben.

Maare...............nu graag mannen...hahaha.

Comment

Working...
                                X