mijn 1ste publicatie ...so , don't kill me !
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Kariné studio shoot
Collapse
X
-
-
Re: Kariné studio shoot
mooie belichting en goede uitdrukking van het model
De scherpte op je foto lijkt echter meer op de nagels te liggen dan op de ogen, die daardoor dof over komen.
De hand....hoe langer ik kijk, hoe meer het lijkt op een hand van iemand anders die omhoog gekropen komt en hij lijkt in verhouding met het gezicht erg groot (de hand heeft dezelfde lengte als het gezicth). Dat kan aan mij liggen hoor. Om de compo krachtiger te krijgen zou ik nog een stuk van de onderkant afhalen (in iedergeval boven de moedervlek op de arm).
kader is...ehm ...niet erg mooi
Comment
-
[QUOTE=Monica;2440026]mooie belichting en goede uitdrukking van het model
De scherpte op je foto lijkt echter meer op de nagels te liggen dan op de ogen, die daardoor dof over komen.
scherpte is perfect hoor ; zelfs bij heel sterke uitvergroting ; heb zelfs een beetje moeten soften om de oneffenheden in de huid minder zichtbaar te maken .
het model is van Armeense origine ; de dofheid in de ogen is typisch voor deze personen .
volgende keer mss een reflectiescherm onder het gezicht plaatsen ?
Comment
-
[QUOTE=shantiguru;2440044]Oorspronkelijk geplaatst door Monica Bekijk berichtmooie belichting en goede uitdrukking van het model
scherpte is perfect hoor ; zelfs bij heel sterke uitvergroting ; heb zelfs een beetje moeten soften om de oneffenheden in de huid minder zichtbaar te maken .
het model is van Armeense origine ; de dofheid in de ogen is typisch voor deze personen .
Ipv soften kun je ook healen. Wordt de plaat mooier van vind ik.
Voor de rest een heel mooi en netjes portret hoor. Visa ziet er ook verzorgd uit.Groetjes, Jörgen
www.beautyshoot.nl
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Monica Bekijk berichtmooie belichting en goede uitdrukking van het model
De hand....hoe langer ik kijk, hoe meer het lijkt op een hand van iemand anders die omhoog gekropen komt en hij lijkt in verhouding met het gezicht erg groot (de hand heeft dezelfde lengte als het gezicth). Dat kan aan mij liggen hoor. Om de compo krachtiger te krijgen zou ik nog een stuk van de onderkant afhalen (in iedergeval boven de moedervlek op de arm).
kader is...ehm ...niet erg mooi
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
[QUOTE=shantiguru;2440044]Oorspronkelijk geplaatst door Monica Bekijk berichtmooie belichting en goede uitdrukking van het model
Ik vind vooral de catchlights van het licht in haar ogen enorm dof En zeker niet scherp), waardoor de ogen niet echt leven tot leven komen. Dat heeft niets te maken met de anatomie of achtergrond van het (schitterende) model. Misschien heb je de "verzachting" over het hele gelaat toegepast..ook op de ogen?
De focus in dit portret ligt vooral op de handen en nagels...de ogen zullen scherp zijn, maar de handen zijn nog iets scherper
Al met al een mooi portret hoor, met mooie belichting.
Comment
Comment