Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Natural Born Killers

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Natural Born Killers

Oorspronkelijk geplaatst door MadMax Bekijk bericht
    okay.. zal voortaan geen serieuze vragen meer stellen
    waarmee ik bedoelde dat ik de wolken een beetje bewerkt hebt, k had dit vergeten te vermelden omdat ik met drie dingen gelijk bezig was

grtjs

jk

Comment

Ben er ook een grote fan van.
      PS.
      HIER ZIE JE NU EENS GOED DAT DE AARDE ROND IS.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door gNo Bekijk bericht
        waarmee ik bedoelde dat ik de wolken een beetje bewerkt hebt, k had dit vergeten te vermelden omdat ik met drie dingen gelijk bezig was
        Ik zou het dan wel opnieuw doen, want dit is echt niet zo goed gedaan en doet afbreuk aan het beeld. Ik veronderstel dat je iets verwijderd hebt? Ik zou Clone tool gebruiken, ipv de wolken doortrekken met de muis, krijg je gewoon deze enorm opvallende en onrealistische strepen...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door caleido Bekijk bericht
          Ik zou het dan wel opnieuw doen, want dit is echt niet zo goed gedaan en doet afbreuk aan het beeld. Ik veronderstel dat je iets verwijderd hebt? Ik zou Clone tool gebruiken, ipv de wolken doortrekken met de muis, krijg je gewoon deze enorm opvallende en onrealistische strepen...
          Beste Caleido,in de veronderstelling dat deze met de muis gedaan zijn zit je er compleet naast,dit zijn namelijk 3 foto's op mekaar, en is geen muis aan te pas gekomen.
          dit bespaart ons verdere commentaar hier omtrent

jk

Comment

dit heeft wel iets, ik vind het boeiend om naar te kijken.
            en de bewerking is leuk gedaan.
            je mag mij nog van die dingen geven
            Mvg
            Ronny
            gewoon een canonneke

Comment

Beste Caleido,in de veronderstelling dat deze met de muis gedaan zijn zit je er compleet naast,dit zijn namelijk 3 foto's op mekaar, en is geen muis aan te pas gekomen.
              dit bespaart ons verdere commentaar hier omtrent

jk
              ah bon, dus de slordige strepen waren intentioneel?
              Mja verandert niets aan mijn mening over de strepen an-sich

Comment

ah bon, dus de slordige strepen waren intentioneel?
                Mja verandert niets aan mijn mening over de strepen an-sich
                an sich zijn mooie kaarten geeuw

Comment

an sich zijn mooie kaarten geeuw
                  Hmm beetje gepiqueerd omdat ik je streepjes niet leuk vind?

Comment

Hmm beetje gepiqueerd omdat ik je streepjes niet leuk vind?
                    nee, helemaal niet, maar jij moet op de kermis een attractie beginnen met voorspellen
                    kan je er meteen geld mee verdienen,met je voorspellingen

jij mag die strepen en zelfs de hele foto niet goed vinden,maar ik ga hier geen 45 keer op u reageren omdat jij op deze manier een bevrediging aan je monitor krijgt

jk

Comment

Gewaagd maar geslaagd vind ik,zeer origineel gedaan.
                      "There are always two people in every picture: the photographer and the viewer."~Ansel Adams

Comment

Speciaal en vernieuwend,ik ben voor

Comment

Speciaal en vernieuwend,ikben voor.

Comment

nee, helemaal niet, maar jij moet op de kermis een attractie beginnen met voorspellen
                            kan je er meteen geld mee verdienen,met je voorspellingen

jij mag die strepen en zelfs de hele foto niet goed vinden,maar ik ga hier geen 45 keer op u reageren omdat jij op deze manier een bevrediging aan je monitor krijgt

jk
                            45 keer? Je snoerde mij de mond al na mijn eerste commentaar.

Jouw 3-foto's-op-elkaar effect lijkt nu eenmaal zeer hard op het effect van met de muis een deel van de foto doortrekken.

Ik zie jouw link met bevrediging aan mijn monitor niet, persoonlijk.

Comment

Ik zie jouw link met bevrediging aan mijn monitor niet, persoonlijk.
                              Jeetje Caleido, ga fotograferen, kom achter het keyboard en monitor uit en maak eens zelf iets waar een ander op zijn beurt net zo op kan reageren als ge hier doet

En deze foto is geheel en al weer een Gno, en dat is het en daar is feitelijk alles mee gezegd.
                              Meer lagen, lekker poetsen, kleuren doortrekken en daarmee een sterk total over the top resultaat behalen.
                              Het klinkt simpeler dan het is, en dat is waarheid als een os .
                              Heel origineel gedaan Gno, je ziet dat je er de tijd voor hebt genomen.
                              En dat je ook de fantasie en techniek bezit het uit te werken.

I love it ..
                              Iedere dag wat leren is iedere dag kwalitatief geleefd. Iedere dag wat lol is iedere dag kwalitatief lollig geleefd. iedere dag een foto is een kwalitatief super leven met veel lol

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door amaaikes Bekijk bericht
                                Een zeer leuke foto om naar te kijken, door het licht en de kleuren.

Maar ik begrijp niet dat er niemand iets zegt over de boom die uit hun hoofd groeit.
                                Nu ja, ik kan mis zijn. Ik ken de standaardregels van de fotografie, maar hoop binnenkort mijn horizonten te verruimen...
                                daarom dat ik buiten de standaard werk

grtjs

JK

Comment

Working...
                                X