Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
De houding van de arm in de eerste wringt inderdaad. Het is met de vierkante versie goed opgelost.
Ik stoor me eigenlijk een beetje aan de visagie; dat oog kan misschien mooi opgemaakt zijn, hier vind ik het niet passen.
Misschien kan dat er ook aan liggen omdat het hier het verkeerde oog is; als het dichtbijzijnde oog was geweest, had er meer nadruk op gelegen, en was het mooier in beeld geweest.
@azhrarn
ja, wat betreft dat oog moet ik je gelijk geven, het effect had beter geweest met de MU op het andere oog of model anders te laten poseren.dat zit in mijn koppeke voor de volgende maal
Mvg
Ronny
Oorspronkelijk geplaatst door lonely_driverBekijk bericht
@azhrarn
ja, wat betreft dat oog moet ik je gelijk geven, het effect had beter geweest met de MU op het andere oog of model anders te laten poseren.dat zit in mijn koppeke voor de volgende maal
Mvg
Ronny
denk juist het tegendeel hoor, nu valt het verste oog op door de visagie.
als je het omdraait, valt het niet behandelde oog in het niet.
grt,bouk.
Comment