Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Let there be colours in the darkness

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Let there be colours in the darkness

De post van Rudi deed me weer helemaal zin krijgen om er nog een paar tegenaan te gooien waar niemand zich hier in kan vinden , maar aangezien in elk geval Rudi er toch iets aan heeft, vind ik het toch de moeite.

Moet ik erbij zeggen dat de derde mijn favo is?

If you always do what you always did, you will always get what you always got.
    www.sylviehuybrecht.be

Re: Let there be colours in the darkness

Bangelijk mooi Sylvie

grtjs

jk

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door gNo Bekijk bericht
      Bangelijk mooi Sylvie

grtjs

jk
      IDD

Comment

Hoe je dit voor elkaar krijgt is mij een raadsel, als ik zo'n lange sluitertijd gebruik bij bewegende beelden, valt er in mijn foto niets meer te herkennen
        Die kleuren zijn waanzinnig...je blijft naar de foto's kijken

Comment

doe mij maar de eerste.
          grt,bouk.
          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Hoe dit gedaan wordt is me een raadsel, maar heel erg mooi. Nr. 2 is mijn favoriet ;-)
            Canon EOS 300D

Comment

schitterend gedaan
              en jou favo keuze is zeker ook die van mij
              Mvg
              Ronny
              gewoon een canonneke

Comment

Favoriet voor 3 en ook heel nieuwsgierig naar de werkwijze !
                Al doende leert men...

Flickr

Comment

Nou, dat niemand zich erin kan vinden lijkt nogal mee te vallen.

Ik in ieder geval ook. Voorkeur voor de 2e maar vraag me niet waarom.

Groeten, Bert
                  Nikon D300s met grip + D80met grip. Sigma 10-20 3.5; 24-70 2.8; 70-200 2.8; 105 2.8 macro. Metz 58. Manfrotto.
                  www.bertofotografie.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Nena Bekijk bericht
                    Favoriet voor 3 en ook heel nieuwsgierig naar de werkwijze !
                    Het spreekt vanzelf dat de ruimte waarin zo'n foto's worden gemaakt over de nodige kleurrijke lichten moet beschikken (liefst bewegend) om met mijn techniek tot dergelijke resultaten te komen. Plus, zo heb ik bij mijn laatste uitstapje op dit terrein geleerd: het mogen geen lasers zijn. Dat licht is immers teveel gebundeld waardoor hinderlijke strepen verschijnen in plaats van de mooie kleurzwemen.

Maar ik ben van plan eigenlijk om eens een workshopje 'on the field' te geven eigenlijk
                    www.sylviehuybrecht.be

Comment

Het zijn duidelijk gewoon partypics of foto's van een optreden.
                      Met een halfautomatisch effect toegevoegd achteraf - dat ik niet echt gepast vind voor portretten. Je foto wordt onherkenbaar.

Vind dit meer fotobewerking dan fotografie.
                      Puur als beeld, doen ze mij persoonlijk zeer weinig.

Het is niet de eerste keer dat je het effect (de software?) gebruikt. Maar toen leek het mij meer gepast.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door caleido Bekijk bericht
                        Het zijn duidelijk gewoon partypics of foto's van een optreden.
                        Met een halfautomatisch effect toegevoegd achteraf - dat ik niet echt gepast vind voor portretten. Je foto wordt onherkenbaar.

Vind dit meer fotobewerking dan fotografie.
                        Puur als beeld, doen ze mij persoonlijk zeer weinig.

Het is niet de eerste keer dat je het effect (de software?) gebruikt. Maar toen leek het mij meer gepast.
                        Caleido, het sketch filtertje erop doet niets af aan de resultaten van de techniek hoor. De kleuren en schimmen zijn zoals ze uit mijn camera rollen. Het ging hier in de voorgaande posts en in die van Rudi even over de techniek. Dat dat filterje hier niet aan iedereen besteed is, is denk ik normaal. Het is gewoon mijn visie. Maar laat ons dat nu even in het midden laten.
                        www.sylviehuybrecht.be

Comment

Enfin, omdat ik niet graag heb dat mensen mij in verdenking stellen van dingen die niet waar zijn ..... zonder sketch bij deze.

www.sylviehuybrecht.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sylvie Huybrecht Bekijk bericht
                            Enfin, omdat ik niet graag heb dat mensen mij in verdenking stellen van dingen die niet waar zijn ..... zonder sketch bij deze.
                            Ik had het al vanaf het begin over je "sketch filter".
                            Ik zag ook wel duidelijk dat je gewoon met lange sluitertijd zit te spelen in combinatie met trage zacht flits of spotlights in de zaal (cf. de ghosts)

Maar ik zie gewoon de meerwaarde van die "sketch filter" niet, bijvoorbeeld in de eerste foto, frontaal op het gezicht van de vrouw. Ik zou die vrouw niet willen zijn.

De tweede toont nog een mooi spontaan moment, maar weer... die strepen op de gezichten.... hmm

De originelen die je nu post lijken mij beter, maar 2 ervan zijn gemiddeld.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door caleido Bekijk bericht
                              Ik had het al vanaf het begin over je "sketch filter".
                              Ik zag ook wel duidelijk dat je gewoon met lange sluitertijd zit te spelen in combinatie met trage zacht flits of spotlights in de zaal (cf. de ghosts)

Maar ik zie gewoon de meerwaarde van die "sketch filter" niet, bijvoorbeeld in de eerste foto, frontaal op het gezicht van de vrouw. Ik zou die vrouw niet willen zijn.

De tweede toont nog een mooi spontaan moment, maar weer... die strepen op de gezichten.... hmm

De originelen die je nu post lijken mij beter, maar 2 ervan zijn gemiddeld.
                              okee Caleido, dan ben ik gerustgesteld. Ik dacht even dat je het schimmenwerk en zo bedoelde

Weinig mensen (en zeker fotografen niet) zullen een meerwaarde zien in die filter. Dat neem ik vrede mee. Ik heb nog nooit werk afgeleverd met in mijn achterhoofd 'wat breed goed zou kunnen vallen'. Ik ben een grote van van Enki Bilal en die heeft ook altijd zo 'n overdaad aan lijnen en rommel in zijn tekeningen zitten
                              www.sylviehuybrecht.be

Comment

Working...
                              X