Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
't zal wel aan mij liggen maar ik krijg de laatste dagen in SC het gevoel dat er een soort wedstrijd gaande is: 'WIE-verklooit-het-beste-zijn-eigen-werk' '
(en dan heb ik het niet eens over fotografische kunsten, maar meer de fotoshoptechnische)
Sorry.
Trouwens.. dat lelijke in de titel mag je van mij weglaten.. je hebt een coole karakterkop. Maar buiten no1 ... (en dan kijk ik niet naar de afwerking), trekken no2 en 3 totaal nergens op.
Mja.. gezien de positieve reacties zal ik wel geen smaak en verstand van mooie pica's hebben
Ik heb voorkeur voor de eerste. De zwart-wit is een bewerking van nummer twee, ik had hem begrijpelijk liever als bewerking van nr een gezien.
Maar eigenlijk toch vind ik de zwart-wit het sterkst van alle drie, met een fijn pittig kontrast
Beter dan wat ik de laatste tijd hier veel zie (ik bedoel dan de fletse plaatjes met uitgebeten lichten waar een blote borst de aandacht moet trekken...)
Over unne lelijke mens mag ik niks zeggen, anders beginnen ze weer met links te strooien haha
Voor ieder die hinder heeft van PS- en andere kunsten: er komt nog méér aan...
Henk
Beter dan wat ik de laatste tijd hier veel zie (ik bedoel dan de fletse plaatjes met uitgebeten lichten waar een blote borst de aandacht moet trekken...)
daarom zei ik ook.. ik zal wel geen smaak hebben
Maar ben toch wel blij dat je het af en toe met me eens bent
Trouwens.. dat lelijke in de titel mag je van mij weglaten.. je hebt een coole karakterkop. Maar buiten no1 ... (en dan kijk ik niet naar de afwerking), trekken no2 en 3 totaal nergens op.
Mag ik die van mij ook eens posten?
Als ik dan hier nog eens ambras krijg op dit forum dan weten ze tenminste op wie ze moeten meppen!
Mooi of lelijk, dat vind ik geen uitleg om in SC mee voor de dag te komen.
Ik vind over die kleurversies een zweem hangen die mij stoort. De ZW-omzetting en bewerking vind ik geen toegevoegde waarde voor de gezichtsuitdrukking van het 'onderwerp'. Qua compositie zou ik links en boven wat meer ruimte geven, om de blik in de verte ook een richting te geven.
Samengevat: die zweem vind ik een fout. Die ZW-omzetting, da's goesting, maar niet echt de mijne. Ik heb al veel beter gezien van TS.
Mooi of lelijk, dat vind ik geen uitleg om in SC mee voor de dag te komen.
Ik vind over die kleurversies een zweem hangen die mij stoort. De ZW-omzetting en bewerking vind ik geen toegevoegde waarde voor de gezichtsuitdrukking van het 'onderwerp'. Qua compositie zou ik links en boven wat meer ruimte geven, om de blik in de verte ook een richting te geven.
Samengevat: die zweem vind ik een fout. Die ZW-omzetting, da's goesting, maar niet echt de mijne. Ik heb al veel beter gezien van TS.
Amai...
Wat kan ik hier op zeggen.
Persoonlijk vind ik dat bij nr1 en nr2 een kleurzweem over de foto's hangt.
De derde vind ik iets te contrastrijk, niet echt mijn smaak kwa ZW omzetting.
Behalve de kleurzweem vind ik de eerste de beste.
Je bewerkingen (in het algemeen) hebben de verdienste dat je veel uitprobeert, maar ik vind dat je er geregeld wat te ver in gaat.
En wat dat 'lelijke' betreft: ik vind dat je erop vooruitgegaan bent tov een zw/w bewerkt portret van enige tijd geleden
Dragan is vrij moeilijk en neemt tijd om te leren.
Vind ik geen goede oefening, Gno.
Eerder te lang in den oven gezeten.
Voor een karakterkop speelt je volgens mij in eerste instantie best op de belichting (strijklicht, strakke angle). De rest kan je dan in PP bijtunen. Niet omgekeerd.
Comment