Ik vind het een juweeltje! mooi gedaan! echt eentje uit de oude doos ...
Zonder moeite bereik je enkel wat de moeite niet waard is ... www.allaerts.be Canon EOS 7D MK II, 5D MK III met Canon EF 24-70mm f/2.8 L USM en Canon EF 70-200mm f2.8 L IS USM II; Sigma Fishey; Canon 50 mm 1.8; Finepix S 9600
Mooi beeld , verkies ook de bewerkte versie en de knuffel hoort er gewoon bij.
Plugin filters zijn soms heel verleidelijk maar gaan op den duur toch gauw vervelen..
Vind ze allebij zeer mooi. Voorkeur gaat naar de kleure versie.
In de kleuren versie zit er een mooie dieptewerking in die ik bij de andere niet heb.
Bij de kleuren versie is er ook iets met de kleuren(positief bedoeld) ik weet niet goed wat het is. Mischien een beetje onduidelijk, maar er zitten verschillende soorten van kleur in. Wat ik wil zeggen zijn bv de armen de voorste is warm de andere is koud in het gezicht heb je dit ook. het haar dat plat licht is dan weer helemaal anders dan de rest van het haar. Een beetje verwarrend maar met een positief resultaat.
De gekleurde foto verdrukt zo een beetje de andere. Voor mij had je ze mogen apart posten. Ze zijn een beeetje in strijd met elkaar.
Maar allee je kunt er bij alle twee een kadertje rond doen en op hangen.
Robby BB
Minder tijd achter de computer
Is meer tijd achter de camera
Anne en Snuf zijn onafscheidelijk, hij gaat soms zelfs mee in bad
Daarom vond ik de knuffel niet zo storend....ik zie niet anders
De kleuren.....da's waar Robby, ik heb dat wel vaker. Toen ik mijn (zwangere) vriendin fotografeerde had ik op sommige foto's hetzelfde. Warme tinten op het gezicht en de armen, terwijl haar bolle buikje vrij koel van kleur was. Ik moet toch eens kijken waar dat aan ligt. Fijn dat de foto's je aanspreken!
Comment