Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Ogen iets te ver weggedraaid, te krap bij het hoofd en onderaan wat te veel 'vel'. Enkel als je dit laat overlopen naar de borst toe komt dit mooi en spannend over.
Licht had inderdaad wat hoger mogen staan, maar had in mijn garage (was maar een experiment) niet de ruimte en hoogte daarvoor.
Ogen ver weggedraaid en te krap bovenaan zijn standaardregeltjes. Regels die ik af en toe maar al te graag aan mijn laars lap, maar iedereen zijn meug hé...
Een crop maakt beeld idd sterker, heb ik nu ook gezien
Zouden testshotjes niet beter in beoordeling staan?
En het argument dat regeltjes aan je laars lappen artistiek is dat gaat niet altijd op.
Mijn eerlijke mening, een testshotje dat laat zien dat je aan die beauty dish nog veel plezier gaat beleven, maar door de onvolmaaktheden is het zeker geen show foto.
En het argument dat regeltjes aan je laars lappen artistiek is dat gaat niet altijd op.
Beweer ik ergens dat dit artistiek zou zijn
Ik zeg alleen dat het inderdaad tegen de klassieke regels ingaat, maar heb zeker niet te pretentie dit artistiek te noemen hé... Dus leg me geen woorden in de mond
Comment