Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Een hele sterke plaat.
Tis weer een Gno.
Mooie belichting, goed stoere uitdrukking, en goed weergegeven in een heerlijke eenvoudige setting. Dat maakt hem juist sterker.
En dat we tegen een verkleining aankijken is een gegeven.
Vooral in de grijstinten is dat wel eens moeilijk.
Ben wel benieuwd naar het origineel.
Och en voor ik het vergeet,
Nee het is geen blote meid, dus worden nu de hormonale reacties gescheiden van de echte fotografie liefhebbers.
Iedere dag wat leren is iedere dag kwalitatief geleefd. Iedere dag wat lol is iedere dag kwalitatief lollig geleefd. iedere dag een foto is een kwalitatief super leven met veel lol ☻
Je hebt een prima plaat afgeleverd maar met de bewerking rond die pull kin creeer je het dubbele kin gevoel bij mij . Indien dit geen bewerking "probleempje " is had ik het gezicht liever een paar graden gedraaid gezien , of met een "hogere nek .
Knape karakter kop , maar ik vind de bewerking niet top (ook niet slecht dus)
Geef mij maar harde contrasten in Z/W (ja dat is smaak) en die witte halo (of vlek ) rond zijn hoofd doet voor mij afbreuk aan de stoerheid van het beeld.
Maar je moet het daar uiteraard niet mee eens te zijn, het is slechts mijn mening...
Comment