Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Portretje

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Portretje



    en de kleuren versie:

    | EOS 1D MarkIII | EOS 1Ds MarkIII | EOS 5D Mark II & WFT-E4|ELINCHROM STUDIO |
    | 24-70 mm f/2.8 L | 70-200 mm f/4 L IS |16-35 mm f/2.8 L II| 100-400 mm f/4.5 L IS|EF 2 X II|

  • #2
    Re: Portretje

    Amen!!!
    www.brunodyserinck.be
    https://www.facebook.com/pages/Bruno...88376907872022

    Comment


    • #3
      Re: Portretje

      mooi meisje, mooie foto, maar vind hem teveel bewerkt.
      Overigens ben ik wel jaloers hoe je dat doe, ik zou het graag kunnen die gladde huid en die ogen zo van kleur

      Comment


      • #4
        Re: Portretje

        Heel mooi ! En een heel fraai meisje natuurlijk ook ;-) Als ze nog geen professioneel model is kan ze dat zeker worden !
        Canon EOS 300D

        Comment


        • #5
          Re: Portretje

          mooie opname en gelukkig nog wat rimpels bij de polsen.
          grt,bouk.
          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

          Comment


          • #6
            Re: Portretje

            Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
            mooie opname en gelukkig nog wat rimpels bij de polsen.
            grt,bouk.
            Ze heeft nog geen rimpels, ze is pas 13.
            | EOS 1D MarkIII | EOS 1Ds MarkIII | EOS 5D Mark II & WFT-E4|ELINCHROM STUDIO |
            | 24-70 mm f/2.8 L | 70-200 mm f/4 L IS |16-35 mm f/2.8 L II| 100-400 mm f/4.5 L IS|EF 2 X II|

            Comment


            • #7
              Re: Portretje

              Oorspronkelijk geplaatst door GTDesign Bekijk bericht
              Ze heeft nog geen rimpels, ze is pas 13.
              OK.. huidplooien dan!
              grt,bouk.
              wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
              http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
              https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

              Comment


              • #8
                Re: Portretje

                Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                OK.. huidplooien dan!
                grt,bouk.
                Ik zal volgende keer er een aantal in shoppen...
                | EOS 1D MarkIII | EOS 1Ds MarkIII | EOS 5D Mark II & WFT-E4|ELINCHROM STUDIO |
                | 24-70 mm f/2.8 L | 70-200 mm f/4 L IS |16-35 mm f/2.8 L II| 100-400 mm f/4.5 L IS|EF 2 X II|

                Comment


                • #9
                  Re: Portretje

                  Oorspronkelijk geplaatst door GTDesign Bekijk bericht
                  Ik zal volgende keer er een aantal in shoppen...
                  die is goe, ik vind het anders wel een zeer verdienstelijke en voortreffelijke plaat zowel Qua model, als bewerking


                  gtjs


                  JK

                  Comment


                  • #10
                    Re: Portretje

                    De plaat is heerlijk.. bewerking is niet helemaal in balans Gé, das jammer man, want je kunt dit zo goed.

                    De lichte rand op haar voorhoofd lijkt net of je dat stuk vergeten bent. Tis ook geel daar. Haar gezicht is nu ook veel te donker tov de armen. Ook qua kleur. Te veel verschillende tonen.

                    Maar wat een koppie heeft die meid he.. pfff.. en dat op die leeftijd al deze uitstraling. Doutze mag wel uitkijken
                    Groetjes, Jörgen
                    www.beautyshoot.nl

                    Comment


                    • #11
                      Re: Portretje

                      Misschien een hele brutale vraag, maar heb je ook een foto hoe ze er uitziet voordat ze voor de camera komt te staan, ik ben zo vreselijk benieuwd wat er allemaal aan haar gedaan is.
                      Ze is zo mooi! en dan 13 jr...wauw...dat gaat wat worden...papa haal de touwen maar vast om ze vast te binden, die gaat nog heel wat hartjes breken....

                      Comment


                      • #12
                        Re: Portretje

                        Oorspronkelijk geplaatst door moontje Bekijk bericht
                        Misschien een hele brutale vraag, maar heb je ook een foto hoe ze er uitziet voordat ze voor de camera komt te staan, ik ben zo vreselijk benieuwd wat er allemaal aan haar gedaan is.
                        Ze is zo mooi! en dan 13 jr...wauw...dat gaat wat worden...papa haal de touwen maar vast om ze vast te binden, die gaat nog heel wat hartjes breken....
                        Voor 1 keer dan...

                        | EOS 1D MarkIII | EOS 1Ds MarkIII | EOS 5D Mark II & WFT-E4|ELINCHROM STUDIO |
                        | 24-70 mm f/2.8 L | 70-200 mm f/4 L IS |16-35 mm f/2.8 L II| 100-400 mm f/4.5 L IS|EF 2 X II|

                        Comment


                        • #13
                          Re: Portretje

                          Nummer 2 voor mij

                          Comment


                          • #14
                            Re: Portretje

                            Oorspronkelijk geplaatst door MadMax Bekijk bericht
                            De plaat is heerlijk.. bewerking is niet helemaal in balans Gé, das jammer man, want je kunt dit zo goed.

                            De lichte rand op haar voorhoofd lijkt net of je dat stuk vergeten bent. Tis ook geel daar. Haar gezicht is nu ook veel te donker tov de armen. Ook qua kleur. Te veel verschillende tonen.

                            Maar wat een koppie heeft die meid he.. pfff.. en dat op die leeftijd al deze uitstraling. Doutze mag wel uitkijken
                            Hoi Jorgen,

                            Ik zie het nu pas, als ik recht op mijn monitor zit zie ik het niet. Als ik dan onder een hoek op mijn monitor kijk dan zie ik het inderdaad. Misscien tijd voor eenn Eizo.
                            | EOS 1D MarkIII | EOS 1Ds MarkIII | EOS 5D Mark II & WFT-E4|ELINCHROM STUDIO |
                            | 24-70 mm f/2.8 L | 70-200 mm f/4 L IS |16-35 mm f/2.8 L II| 100-400 mm f/4.5 L IS|EF 2 X II|

                            Comment


                            • #15
                              Re: Portretje

                              zie, dees vind ik nu echt om uit te leren: foto vóór en foto na...nu ik de twee foto's kan vergelijken vind ik het resultaat gigantisch...wat je van de oorspronkelijke foto gemaakt hebt (ik bedoel niet dat die slecht is - je moet tenslotte een goede basis hebben...)
                              bedankt om de foto vóór hier ook te plaatsen..

                              Comment

                              Working...
                              X