Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Kylian

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Kylian

Vandaag kwam Kylian in de studio van Gé (GT Design) en ik was door Gé uitgenodigd om lekker mee te komen shooten. Nou dat laat ik me geen 2 keer zeggen! Hier alvast 2 van de resultaten van onze samenwerking.

1.

2.

Re: Kylian

De tweede vind ik een schitterend portret. Mooie belichting en compositie. Een puntje van 'kritiek' is 'de veeg' rechtsonder (waarschijnlijk het leren jasje). Misschien ietsje donkerder maken?

Comment

We zullen de leeftijd maar effe achterwege laten hé Frank, anders krijgen we zo meteen daar weer een discussie over.
      | EOS 1D MarkIII | EOS 1Ds MarkIII | EOS 5D Mark II & WFT-E4|ELINCHROM STUDIO |
      | 24-70 mm f/2.8 L | 70-200 mm f/4 L IS |16-35 mm f/2.8 L II| 100-400 mm f/4.5 L IS|EF 2 X II|

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door GTDesign Bekijk bericht
        We zullen de leeftijd maar effe achterwege laten hé Frank, anders krijgen we zo meteen daar weer een discussie over.
        Gaat het hier niet over foto's ? Ik dacht dat het de bedoeling was om hier commentaren op foto's te geven. Wat je nu doet, is discussie uitlokken. Mijn advies is dan ook, dat als je niets over de foto te zeggen hebt, je beter kan zwijgen.

Mijn idee over de foto's...
        Het vuistje bij de eerste zit niet op zijn plaats. Door de schaduw ervan, geeft de kin een scheve indruk. Lippen zitten me daar ook te vast, lijkt wel alsof ze tandpijn heeft.
        De tweede vind ik een steengoed portret. De sterke blik houdt me vast en ik vind daar de licht-/schaduwwerking heel mooi.

Mvg

Chris

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door GTDesign Bekijk bericht
          Nee dat zullen we deze keer maar achterwege laten inderdaad! :-)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door FestinaLente Bekijk bericht
            Gaat het hier niet over foto's ? Ik dacht dat het de bedoeling was om hier commentaren op foto's te geven. Wat je nu doet, is discussie uitlokken. Mijn advies is dan ook, dat als je niets over de foto te zeggen hebt, je beter kan zwijgen.

Mijn idee over de foto's...
            Het vuistje bij de eerste zit niet op zijn plaats. Door de schaduw ervan, geeft de kin een scheve indruk. Lippen zitten me daar ook te vast, lijkt wel alsof ze tandpijn heeft.
            De tweede vind ik een steengoed portret. De sterke blik houdt me vast en ik vind daar de licht-/schaduwwerking heel mooi.

Mvg

Chris
            Sorry Chris,

Het was zeker niet mijn bedoeling om hier over een discussie op te starten en misschien had ik inderdaad beter niets kunnen zeggen.

Maar waar ik op doel is dat er gister middag een heel verlegen jong meisje bij mij de studio binnen kwam lopen, heel terug houdend maar dolgraag een shoot wilde doen.

Wat dan zo leuk is door haar op haar gemak te stellen enz. met als gevolg dat ze tijdens de shoot helemaal los kwam en echt uit haar schulp kroop.

Daarom geef ik ook de voorkeur aan foto 2, heel knap van haar dat ze die blik neer kon zetten. Over techniek wil ik deze keer niet oordelen, want ik heb tenslotte zelf de belichting opgesteld.
            | EOS 1D MarkIII | EOS 1Ds MarkIII | EOS 5D Mark II & WFT-E4|ELINCHROM STUDIO |
            | 24-70 mm f/2.8 L | 70-200 mm f/4 L IS |16-35 mm f/2.8 L II| 100-400 mm f/4.5 L IS|EF 2 X II|

Comment

ga voor de tweede opname.
              bij de eerste werk het ietwat doorzichtige kleed in het nadeel.
              tis net of ze in verwachting is? wat geen probleem zou zijn, als het om een zwangerschapsopname zou gaan.
              grt,bouk.
              wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
              http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
              https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

De eerste doet me persoonlijk niet zoveel,maar die 2de plaat is supermooi door haar sterke blik.
                "There are always two people in every picture: the photographer and the viewer."~Ansel Adams

Comment

Working...
                X