Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Ik ben geen pater en ik vind de plaat wél cool
Speelse staartjes, flashy roze en een stoere pose!
Ik denk dat ze heel blij was met de foto (en da's het belangrijkste voor mij).
Ik begrijp de vergelijking wel met mijn model van 13.
Dit is inderdaad anders, jeugdiger.
Maarja, 2 staartjes maken het al snel kinderlijker, maar in deze setting vind ik dan wel dat de make up niet echt past bij die staartjes, die verwijst n.l. weer naar volwassenheid.
Ik persoonlijk vind dit leuk, en mijn serie ook, het is maar welk thema je kiest.
Volgende keer minder met leeftijden gooien voorkomt een hoop discussie heb ik geleerd. Maar ik begrijp het wel.
Technisch ga ik met Madmax mee. Leuk maar niet echt een hoogstandje.
En die kleine schaduw op de neus is makkelijk weg te werken.
Oorspronkelijk geplaatst door mariussuikerBekijk bericht
Ik begrijp de vergelijking wel met mijn model van 13.
Dit is inderdaad anders, jeugdiger.
Maarja, 2 staartjes maken het al snel kinderlijker, maar in deze setting vind ik dan wel dat de make up niet echt past bij die staartjes, die verwijst n.l. weer naar volwassenheid.
Ik persoonlijk vind dit leuk, en mijn serie ook, het is maar welk thema je kiest.
Volgende keer minder met leeftijden gooien voorkomt een hoop discussie heb ik geleerd. Maar ik begrijp het wel.
Technisch ga ik met Madmax mee. Leuk maar niet echt een hoogstandje.
En die kleine schaduw op de neus is makkelijk weg te werken.
Groetjes, Marius
Was zeker geen steen gegooid naar jou picas hoor Marius.
Ik wou alleen eens een 13-jarige als 13-jarige op de foto zetten.
Een fris beeld met een fris model.
Je had de MU eens moeten zien voor wij ze hebben gerestyled
Zelf vind ik die kleine schaduw niet echt een probleem op de neus, maar in het vervolg zou ik dit zelfde shot met een beautydish schieten, probleem opgelost.
Fotografisch niet hoogstaand, dat weet ik zelf ook, maar dat hoeft niet perse altijd om een leuke plaat te maken. Ik maak graag foto's van tieners als tieners en dat vind ik zelf toch redelijk geslaagd in deze foto.
Bedankt aan allen voor de toch wel positieve commentaren
Comment