Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Kan mij toch niet inbeelden dat dit een foto is waar bijvoorbeeld over nagedacht is of de beste foto is.
Ogen net niet richting lens, ene oog halfdicht, hoofd kwart gedraaid, ...
Is best een leuke foto van je lief, je zus of je beste vriendin... maar het is niet ons lief, zus of beste vriendin, wij bekijken de foto als... een foto.
Wat ik bedoel: je kan ongetwijfeld beter en de lat iets hoger leggen.
Graag zie ik wat echt wit in de foto terug. Op de toonwaardenschaal zit de opname voornamelijk aan de linkerzijde en is rechts van het histogram nogal wat ruimte. Het witpunt zou naar mijn mening opnieuw ingesteld moeten worden.
Overigens lijkt er scherp gesteld te zijn op het puntje van de neus.
ben er ook niet zo weg van hoor, het meeste wat me stoort, is toch wel dat scheve hoofd.
gelukkig nog een stukje arm linksonder, anders helemaal een vreemd gezicht, zo'n zwevend hoofd.
grt,bouk.
Ik ben persoonlijk wel een fan van een lekker schuin beeld maar in deze foto vind ik het niet echt iets toevoegen,integendeel.Gewoon eens overdoen als je nog de kans hebt.Met vallen en opstaan worden we allemaal beter.
"There are always two people in every picture: the photographer and the viewer."~Ansel Adams
Comment