Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Olaf?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Olaf?

Thanks voor de reacties allemaal, het was idd een sprong in het duister. Heb besloten de fotos door te mailen naar Erwin, hopelijk is er reactie.

@Paly: Ik heb de reportage gezien, voor mij mocht ze nog een uur langer duren. Soms goed gelachen, op andere momenten toch ff slikken.. Zeker een aanrader!

Comment

De foto intrigeert me enorm, terwijl hij me tegelijk afstoot. Je kan er uren naar blijven kijken, hij trekt enorm, maar vrolijk wordt je er niet van. Gek is dat.
      Een boeiende, technisch goede foto Lennert

Ik ben helemaal geen Olaf kenner (ik dacht toen je dit topic opende: Olaf wie? )
      Nu ik gisteren die docu heb gezien over hem en zijn werk begrijp ik de link. Suf he?

off topic: docu was idd erg boeiend, maar ik had zo graag meer van zijn werkwijze gezien...hoe hij tot bepaalde ideeen komt en hoe hij zo'n foto uiteindelijk maakt. Dat blahblah gedoe van die expositieruimtes vond ik niet zo boeiend (volgens mij sloopte hem dat ook)

Comment

I like

Misschien toch een punt van detailkritiek: ben ik de enige die een orchidee niet 100% vind passen in dat interieur? Of misschien is dat net de bedoeling
        Over het algemeen niet snel onder de indruk.

Comment

Zeer straf wat je allemaal doet, Lennert! Olaf is ook een van m'n favorieten. Die reportage werkt hier helaas niet.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Doriangray Bekijk bericht
            Die reportage werkt hier helaas niet.
            Hier werkt deze ook niet met firefox, met IE doet ie het het perfect.
            Zeker de moeite
            Vriendelijke groeten,Raf

www.rafvandenbogaert.be

Comment

Working...
            X