Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

the male body 2

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• the male body 2

bij de eerste post van deze foto's was er blijkbaar iets misgegaan bij deze poging 2

Re: the male body 2

Ben geen kenner, maar als ik moet kiezen nr. 2...betere houding en zie allemaal rare artefacten in de eerste, alsof hij eerst te ver verkleind is en daarna weer vergroot ofzo? Samen met wat vlekken die op kleurruis lijken(?)

De derde is niet zichtbaar
    Mijn objectieven zijn all round...

Comment

er gaat blijkbaar elke keer iets mis als ik post,de eerste had ik verkleind met bd sizer en toen ik hem poste bleek hij nog te groot te zijn,ik heb hem toen bij het uplaoden naar tinypic opnieuw verkleind met deze slechte kwaliteit als gevolg,en de derde is plots verdwenen,bij het voorbeeld van het bericht stond hij er nochtans bij?

Comment

Ik ben ook geen kenner... Maar ik vind je twee zichtbare foto's niet goed. De eerste man wordt volledig in de achtergrond gezogen. De tweede, heeft dat ook met plaatsen, en ik vind het perspectief van waaruit de foto genomen is, niet passen bij de stoere pose.
        Eén lampje is niet genoeg bij een zwarte achtergrond die het licht opslorpt.

Mvg

Chris

Comment

Ik moet wel de voorgangers bijtreden, dit is niet echt goed te noemen.
          De standpunten zijn neerkijkend op het model, terwijl je hier eigenlijk een verheerlijking van het lichaam wil weergeven, iets waar je naar opkijkt.
          Dan was de ene foto die zichtbaar is in je vorige "male body" post" veel beter, maar daar de bemerking haal er een vierkante uitsnede uit.

Misschien eens een andere plaats proberen om je foto's te plaatsen, provider en ev beoordeling ipv showcase.
          Vriendelijke groeten,Raf

www.rafvandenbogaert.be

Comment

Working...
          X