Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

A gods gift Update

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: A gods gift Update

Prachtige foto's, dat is zeker !
    Maar ik ga mee in het etalagepoppenverhaal, niks menselijk meer.
    Een andere vrouw zou voor minder complexen krijgen...
    Je zou je zelfs kunnen gaan afvragen of die modellen wel echt bestaan als je dergelijke foto's ziet, ze zijn een soort eigen "creatie".

Comment

Re: A gods gift

Oorspronkelijk geplaatst door jim007 Bekijk bericht
      Vlijm scherp beste noel niets etalage pop aan word hoog tijd dat je eens iets doet aan je zicht
      Mijn zicht is nog prima beste Jim ; als ik nog eens tijd heb zal ik nog eens ene posten zonder gedoe , menselijke modellen , ook bewerkt maar nog net niet erover ...

Comment

Super hoor

gr
        Luc

Comment

3 is naar mijn mening de mooiste, dan 1 en 2. Ik vind vooral de make-up prachtig, en de nabewerking past bij deze tijdschriften-glamour stijl. Knap!!

Comment

Mooie foto's, mooi model, prachtige belichting, zalige compo's.
            In de nabewerking is denk ik veel tijd gaan inzitten. Ik begrijp dat er een markt voor is, maar ik blijf moeite houden met de "barbie"bewerking. Maar da's persoonlijke smaak...klaar.
            Foto's zijn heel knap!

Comment

Vind vooral de eerste een supermooie!
              nabewerking vind ik helemaal niet plastic, zeer mooi zelf.
              http://www.melissavanbelle.be

Comment

ik ga voor beeldje twee
                mooie pose, mooie strakke omgeving en leuke nabewerking!
                knap hoor!
                ben al een tijdje op zoek naar zo'n mooie bewerking voor de huid, helaas ..
                imagination is more important than knowledge - albert einstein

Comment

Re: A gods gift

Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikke Bekijk bericht
                  Flauwe opmerking.Het draagt niet bij aan een eventuele verbetering van deze foto..Als die er dan al moet komen.
                  Ik ken niets van modellen fotografie en belichtings technieken maar ik kan me voorstellen dat de TS hier niets aan heeft aan deze opmerking?
                  Kan je misschien vertellen waarom je deze opnames "plastiekerig" vind dan kan ik ook nog iets leren..

Ik vind de tweede een superplaat.En ik kan me niet van het idee ontdoen dat hier serieus is aan gewerkt..Maar voor mij mag het en klopt het helemaal.
                  idd, een zeer flauwe opmerking, ieder zet zijn plaat(jes) zoals hijzelf denkt dat ze goed zijn, bewerking of geen bewerking, trouwens , bewerken begint al bij het laden van je foto's naar de pc
                  de platen zijn voortreffelijk mooi Jim, kan hier dan ook geen keuze maken

grtjs

jk

Comment

Working...
                  X