Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

A gods gift Update

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• A gods gift Update

MU katrien thijs
    Models TO DIE FOR
    enjoy folks
    Last edited by jim007; 29 september 2009, 19:48.

Re: A gods gift

Kan je die na gebruik ook 'aflaten' .... was op zoek naar het soepapke>>

Comment

kijk.. dit zie ik toch liever dan die vorige. Vooral no1. Prachtig.

Denk alleen dat je met je borstel bent uitgeschoten op haar been in no1?
      Groetjes, Jörgen
      www.beautyshoot.nl

Comment

je zou er bijna van gaan geloven hè.
        twee mooie maar ga voor de tweede, het lichaam gaat daar lekker mee met de ligstoel.
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

schoon madam,maar ik zou ze graag eens onbewerkt zien,ik denk dat ze er dan nog mooier uitziet,mooi gedaan voor in de boekskes maar geef mij maar een naturelleke,maar op de foto's en de bewerking enkel maar lof,greetz tony

Comment

Ik vind het twee toppers!

Model, visagie, styling, compositie, nabewerking...
            www.pixation.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door awacs457 Bekijk bericht
              Kan je die na gebruik ook 'aflaten' .... was op zoek naar het soepapke>>
              Flauwe opmerking.Het draagt niet bij aan een eventuele verbetering van deze foto..Als die er dan al moet komen.
              Ik ken niets van modellen fotografie en belichtings technieken maar ik kan me voorstellen dat de TS hier niets aan heeft aan deze opmerking?
              Kan je misschien vertellen waarom je deze opnames "plastiekerig" vind dan kan ik ook nog iets leren..

Ik vind de tweede een superplaat.En ik kan me niet van het idee ontdoen dat hier serieus is aan gewerkt..Maar voor mij mag het en klopt het helemaal.
              Mvg, Pascal,Schoonspikke
              Als je schiet..schiet dan raak!
              500 PIXHuawei P30 PRO

Comment

Re: A gods gift Update

nog eentje derbij voor de honger te stillen grtz guys en bedankt iedereen

Comment

De ZW update voor mij...!
                  Mijn objectieven zijn all round...

Comment

Geen slechte update maar de houding van haar vingers doet mij te veel aan netlog-(peace)foto's denken...
                    www.pixation.be

Comment

Ook een super update (had je nog naar die streep in no1 gekeken?
                      Groetjes, Jörgen
                      www.beautyshoot.nl

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MadMax Bekijk bericht
                        Ook een super update (had je nog naar die streep in no1 gekeken?
                        he he ja ja het is geen streep op de full versie zie je beter wat het is , het is licht weerspiegeling op de gesp een flare met andere woorden

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikke Bekijk bericht
                          Flauwe opmerking.Het draagt niet bij aan een eventuele verbetering van deze foto..Als die er dan al moet komen.

Kan je misschien vertellen waarom je deze opnames "plastiekerig" vind dan kan ik ook nog iets leren..
                          Deze opnames mogen dan nog zo netjes geshopped zijn als in comments aangegeven ,voor mij hebben deze modellen niets menselijks meer , het zijn net etalagepoppen.
                          Het laatste greintje menselijkheid is eruit weggeshopped .
                          Ieder zijn ding maar waarom nog duur materiaal kopen als je er nadien toch alle scherpte uit gaat verwijderen.
                          Soften en photoshoppen okay maar dit gaat erover ....

Comment

Vlijm scherp beste noel niets etalage pop aan word hoog tijd dat je eens iets doet aan je zicht

Oorspronkelijk geplaatst door awacs457 Bekijk bericht
                            Deze opnames mogen dan nog zo netjes geshopped zijn als in comments aangegeven ,voor mij hebben deze modellen niets menselijks meer , het zijn net etalagepoppen.
                            Het laatste greintje menselijkheid is eruit weggeshopped .
                            Ieder zijn ding maar waarom nog duur materiaal kopen als je er nadien toch alle scherpte uit gaat verwijderen.
                            Soften en photoshoppen okay maar dit gaat erover ....

Comment

Iemand die weet waar em mee bezig is
                              Nr. 2 springt er uit voor mij

Comment

Working...
                              X