Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Zeer mooie foto. Maar als ik de titel lees dan stel ik me de vraag; waarom ga je hiervoor naar doel? Deze kan je toch bij wijze van spreken in je tuin trekken? Dit is zeker GEEN kritiek maar een vraag.
Ik was gewoon die dag in Doel, en heb de gelegenheid genomen om aan de oevers van de Schelde deze foto te maken.
Te fel van kleur...
Tja, Cindy heeft inderdaad Spaans bloed en is redelijk bruin.
Zoals ze op de foto staat is ze ook in realiteit.
Ik zou het roodkanaal wat kunnen temperen... Zal straks misschien eens proberen, maar dan is het eigenlijk niet meer zoals in werkelijkheid.
De warme gloed komt van de sunbounce zebra, en daar hou ik van, dus koeler ga ik de foto zeker niet maken. Ik beoog hier ook geen high-fashion look, dus de extra warmte geeft dat iets extra's aan de foto vind ik zelf.
Warme gloed/licht vind ik zelf een ander effect hebben dan kleur van de huid.
Denk ook dat je het selectief moet toepassen met selective colour. Het gezicht gaat nu idd de koele kant op terwijl het lichaam 'te geel' blijft.
Jij hebt de kleur van het model in je hoofd, dus jij moet je gevoel volgen natuurlijk. Maar in eerste instantie zeg ik te rood/geel.
Iemand die hier veel verstand van heeft is Maniac. Die is ook goed in het meten van kleurtinten. Ik maar er altijd een zooi van
Maar nogmaals... tis een mooie plaat en dit blijft finetunen.
Volgens mij is er weinig mis met de kleuren. Hooguit dat de witbalans een paar honderd graden kleiner zou mogen (kijk naar het oogwit). Mijn complimenten voor de achtergrond.
Volgens mij is er weinig mis met de kleuren. Hooguit dat de witbalans een paar honderd graden kleiner zou mogen (kijk naar het oogwit). Mijn complimenten voor de achtergrond.
Lol.. heb jij enig idee wat er gebeurt met een foto als je daar een paar honderd graden aan schuift?
Zonder moeite bereik je enkel wat de moeite niet waard is ... www.allaerts.be Canon EOS 7D MK II, 5D MK III met Canon EF 24-70mm f/2.8 L USM en Canon EF 70-200mm f2.8 L IS USM II; Sigma Fishey; Canon 50 mm 1.8; Finepix S 9600
Comment