Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Verliefde BDer
Collapse
X
-
-
Re: Verliefde BDer
heel leuk shot met een boodschap!
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jos Vanhengel Bekijk berichtIk zie nergens een camera, ben je er wel zeker van dat het een BD-er is?
Je had iets harder mogen flitsen, maar voor de betrokkenen zal het zeker een mooi aandenken zijn (*).
*: Niet elke BD-er heeft een foto met 'n leeglopend zeetje.ik droomde van duizend nieuwe wegen...ik ontwaakte en nam de oude weg...
*BD1034BE
Comment
-
-
Stond hier daarstraks geen andere foto ? Als je update, lijkt het me wenselijk dat de oorspronkelijke blijft staan, want nu is het commentaar van Jos deels waardeloos.
't Is een goeie foto, maar ik vind hem niet super. Het moment is mooi, de omgeving is sfeervol, maar... ik zie streepjes rond de zon waarbij het lijkt of ze er ingekleurd is. De huidtinten zijn niet convergerend (te koud) met het zachte avondlicht, en 't valt dus op dat er geflitst is. Ik zou eerder voor silhouetten gaan, of nog veel minder licht, of een reflector, die hetzelfde zonlicht kan weerkaatsen, of een filtertje voor de flits, of zwart-wit... alternatieven genoeg.
Edit : Ik zie nu ook dat de personen op deze foto doorgedrukt zijn. Heel selectief zijn daarmee, want de ruimte tussen hen is ook mee doorgedrukt, een lichte vlek tussen hun beiden.
Mvg
ChrisLast edited by FestinaLente; 30 september 2009, 12:14.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sennec Bekijk berichtIk snap niet waarom dit in showcase staat.
Comment
-
Smaken verschillen denk ik, want ik vind dit een heerlijke foto
Ik volg Chris wel wat betreft het inflitsen...een reflector had een mooiere warmere belichting gegeven.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sennec Bekijk berichtIk snap niet waarom dit in showcase staat.Oorspronkelijk geplaatst door cuddles Bekijk berichtDitto. Ik vind het wel een sfeervol aandenken voor het familiealbum.
Vindt het een mooie plaat verders, alleen is hij later nu lichter geworden? Of is mijn scherm zoveel lichter geworden na calibratie?Mijn objectieven zijn all round...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jeroen.k Bekijk bericht... Vindt het een mooie plaat verders, alleen is hij later nu lichter geworden? Of is mijn scherm zoveel lichter geworden na calibratie?Vriendelijke groet,
Jos
Comment
-
Comment