Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Echt niet mijn ding. Helemaal uit balans belicht, lijkt het wel. En of die ruis hier thuishoort vraag ik me ook af. Als het beter belicht was, kon die iso ook wel een stuk oplaag.
En tot daar aan toe dat je kiest voor een centrale compositie. Maar kijk nu eens naar de linkerkant van je foto. Het enige wat ik daar zie is een gordijn (en rommel). En in mijn ogen echt geen mooi gordijn, hoor.
Ik vind het goed geprobeerd, niet echt spooky maar wel vervreemdend.
Dat gordijn , ja dat stoort wat. Even croppen omheen het model en het zal al heel wat anders zijn.
De belichting; Niet erg volgens het boekje,maar regeles zijn er om te worden overtreden. Ik zie jouw belichting wel zitten voor een pqqr fotos. Ben er het wel met eens dat het na een tijdje wel wat tegenvalt. Maar bij deze kan het wel.
Groet Flash
Een fotograaf zonder persoonlijkheid is zoals een cafe zonder bier .
Voor mij ben je veel te braaf geweest. Mijn eerste indruk, schoon madam, dus niet echt spooky.
Zorg dat die achtergrond donker is en laat ze vanuit het donker naar voor komen.
Zorg dan ook dat je hardere schaduwen krijgt door van opzij of van onder te belichten
Robby BB
Minder tijd achter de computer
Is meer tijd achter de camera
Echt niet mijn ding. Helemaal uit balans belicht, lijkt het wel. En of die ruis hier thuishoort vraag ik me ook af. Als het beter belicht was, kon die iso ook wel een stuk oplaag.
Ik sluit me aan bij bovenstaande meningen, maar toch vind ik het wel iets hebben. Precies uit een horrorfilm 'geplukt' en dat vind ik dan weer wel geslaagd.
canon eos 5D mark II + canon eos 400D + canon 50mm f1.8 + canon 70-200mm f2.8 IS USM + sigma 24-70mm f2.8 + sigma 50-150mm f2.8 + canon 430EX
Comment