Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Helemaal af!
Ik wou een opmerking maken over de compositie; dat het gezicht centraler, sterker zou zijn. Maar blijkbaar staat ze pal in't midden. Dus hier nog beetje twijfels over compositie (een paar millimeter hier en daar).
Ik doe het je niet na
Heel mooi.
Ik vind het wel kunnen dat her ene oog iets verdoken zit achter die veer.
het doet inderdaad zin krijgen naar meer....
Ook de scherpte van de ogen is helemaal af!
Ik vraag mij één ding af bij deze foto, is waarom dat de gezichthaartjes zo in detail zichtbaar zijn. het lijkt of er poeder op de haartjes zit. Vooral aan de mondhoeken zijn voor mij die haartjes storend aanwezig. Het is niet zo dat de huid mooi super egaal moet zijn zoals in uw andere foto's waar het bijna plastiek poppen waren (bv next Gen).
Volgens mij zit het hem tussen deze foto en Next Gen
Ik denk niet dat het hier de bedoeling is van "vrouwen met snorren zijn mooi".
Mooi compo, voor mij mocht de veer zelfs meer van het oog bedekken.
Robby
Minder tijd achter de computer
Is meer tijd achter de camera
Toch vind ik dit niet de mooiste plaat die je geschoten hebt. van mij had er een groot deel van het voorhoofd afgemogen, zo net op de rand van de schaduw, of een cm daarboven. Tevens had de visa haar wenkbrauw beter door moeten tekenen, de losse springharen 'storen' nu een beetje. Maar goed, dat is nakaarten. Tis een mooie plaat hoor
Comment