Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Big boys , Big toys

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Big boys , Big toys

Opname tijdens de landbouwdagen te Heurne.
    Zaterdag en Zondag gaat de landbouw tentoonstelling door, vandaag ging ik even kijken naar de preparatie.

Big Boys -Big Toys
    Een fotograaf zonder persoonlijkheid is zoals een cafe zonder bier .

Re: Big boys , Big toys

Geen, 0, zero, reaktie's.
    Als de foto dan toch zo slecht is waar zijn dan de negatieve reaktie's, want daar leren we ook van.

Hier dan mijn negatieve reaktie.
    Ik vind dat de ZW hier niet op zijn plaats is. Kwestie van de spectakulaire kleuren die ze gebruiken voor deze monsters.
    Kwa kompo had je, voor mij ,een lager standpunt mogen hebben
    Scherpte zit goed
    Robby G L
    Minder tijd achter de computer
    Is meer tijd achter de camera

Comment

nog een reactie
      Compo is ... niet echt goed, een tent, een halve traktor, zw omzetting hoort hier niet bij, dit zijn te moderne beestjes om dit te doen.
      Als er aan de rechterkant van de traktor niets stond dan kon je je best even links ervan zetten zonder storende zaken op de foto.
      Kun je deze ook in kleur plaatsen ?

Mvg,
      Oli
      UnicornPictures on Facebook & Flickr

Comment

Ik vind dit een foto met potentieel. de z/w omzetting hier stoort me persoonlijk niet, hoewel ik ook benieuwd ben nr de kleurenversie... Verder is de foto ook mooi scherp!
        Wat ik zeker wel anders zou hebben gedaan, is trachten de man en de tractor in kwestie er wat duidelijker op de zetten. De achtergrond heeft hier weinig meerwaarde en je had gewoon beter wat meer naar rechts gericht zodat de man links in het beeld staat en de betrokken tractor er volledig opstond. ZOu al een heel ander beeld geven denk ik dan...
        [FONT="Tahoma"]www.carlopeeters.be

Comment

Ik ben ook niet zo te vinden voor de zw versie alhoewel dat ik denk zw met harde contrasten hier beter zou zijn...

Digi-Steve
          Digi-Steve

Comment

Ik vind deze best geslaagd qua compo als reportagefoto. De invloeiende lijnen door de maïs spelen mee, en de diagonale opstelling laat een groot stuk terrein en het gebeuren zien, alleen vind ik het bij deze foto jammer dat de man in de camera kijkt. Ik zag daar liever interactie met de machine. De zw/w omzetting mag voor mij contrastrijker, omdat er teveel in dezelfde grijze zone zit.

Mvg

Chris

Comment

Working...
            X