Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Wegdromen
Collapse
X
-
-
Re: Wegdromen
Wegdromen ?
Een heel intieme foto , ... met heel wat vragen .....
technisch? zeker geen 100%
inhoudelijk? zeker 110 %
Had deze foto liever in het forumonderdeel "zwartWit" gezien.
Dan bleef ie langer op de eerste pagina staan.
-
Een foto met veel inhoud
Comment
-
Beetje alledaags.
Twee mensen met een lege uitdrukking en een afleidend glas dat tegen de rand plakt.
De foto vertelt niet veel, geen spanning, niets. Het beeldt wel "verveling" uit misschien.
Ik hoop dat het niet jouw feestje/drink was
Comment
-
De titel was beter geweest..De sleur des levens....Ik heb ook geen andere woorden als mijn voorganger..
Ik vind het niets zeggend als de foto moet afhangen van de titel..Sorry das mijn smaak..
Als de man nu helemaal wazig was geweest dan had de foto veel sterker uit de hoek gekomen..Het wil niet zeggen dat de vrouw niet recht in de lens kijkt dat ze aan het dagdromen is..Ik krijg dat effect niet en voel zeker die sfeer niet..
De volgende beter zou ik zeggen.
Comment
-
-
heerlijk shot en goed moment hoor, iets wat je(zo) niet in scène kan zetten.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caleido Bekijk berichtBeetje alledaags.
De foto vertelt niet veel, geen spanning, niets. Het beeldt wel "verveling" uit misschien.
Mooi gedaan.Canon EOS 1D Mark III | Canon EOS 5D Mark III | Canon 50 F 1.8 II | Canon 85L F 1.2 | Canon 16-35L F 2.8 USM | Canon 24-70L F 2.8 USM | Canon 70-200L F 2.8 IS USM | Sigma 180mm EX IF F 3.5 HSM
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Joeri De Grande Bekijk berichtHELEMAAL niet mee akkoord, het is een superfoto, die in menige huiskamers voorkomen. Ik denk onmiddelijk aan volgend tafereel, man kijkt naar de voetbal, en de vrouw droomt weg en denkt aan ... heeft hij nu echt meer interesse in die voetbal dan mij ... of ... hoe geraak ik hier weg zonder dat het opvalt, ik kon meer denkpistes bedenken en bleef toch naar de foto kijken, dat is de bedoeling, je foto moet aantrekkingskracht hebben, en dit had hij zeker voor mij.
Mooi gedaan.
Het is het beeld dat telt, in mijn ogen. Los van de maker, los van de titel etc...
En ik vind persoonlijk dat dit beeld anders en beter kon vastgelegd worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caleido Bekijk berichtBij mij gaat de aantrekkingskracht van een foto vanuit de foto ZELF en niet de potentiele fantasietjes die je eraan kan plakken. Dat kan je bij elke foto doen, er een draai aangeven. Dan is élke mindere foto een superplaat.
Het is het beeld dat telt, in mijn ogen. Los van de maker, los van de titel etc...
En ik vind persoonlijk dat dit beeld anders en beter kon vastgelegd worden.
Bij sommige foto's kan ik, met de beste wil van de wereld, niet mijn fantasie gebruiken of er een draai aan geven.
Deze foto straalt ontzettend veel sfeer uit. Okay....misschien niet de meest sprankelende vrolijke sfeer, da's wat anders.
Ik vind de foto Maar ga mee met Chris over het croppen van de rechter- en bovenkant.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door rikketik Bekijk berichtAangepast en boven en rechts beetje gecropt
Comment
Comment