Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Drie keer anders

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Drie keer anders

1.

2.

3.
    | EOS 1D MarkIII | EOS 1Ds MarkIII | EOS 5D Mark II & WFT-E4|ELINCHROM STUDIO |
    | 24-70 mm f/2.8 L | 70-200 mm f/4 L IS |16-35 mm f/2.8 L II| 100-400 mm f/4.5 L IS|EF 2 X II|

Re: Drie keer anders

Die tweede vind ik erg mooi. Niet op het minst je belichting. En de oogmaquilage !!!!!!

Comment

3 x super nice maar niet 3x super anders hoewel no2 best heel cool is.
      Maar speel eens met wat ander licht of bewerking....en pas bewerking toe mbt je onderwerp. Tis mij allemaal iets te mooi, te sweet, te netjes, te braaf. (met alle respect)
      Maar je past dezelfde bewerking toe op al je platen ongeacht de inhoud. En dat 'stoort' me
      Groetjes, Jörgen
      www.beautyshoot.nl

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MadMax Bekijk bericht
        3 x super nice maar niet 3x super anders hoewel no2 best heel cool is.
        Maar speel eens met wat ander licht of bewerking....en pas bewerking toe mbt je onderwerp. Tis mij allemaal iets te mooi, te sweet, te netjes, te braaf. (met alle respect)
        Maar je past dezelfde bewerking toe op al je platen ongeacht de inhoud. En dat 'stoort' me
        Ik weet eigenlijk wel zo'n beetje waar je naar toe wilt en ik betrap me erzelf ook steeds op dat ik meestal op hetzelfde uitkom.

Ik denk dat ik het gewoon nog niet durf op een of andere manier...dan denk ik bij mijn eigen jammer van de plaat als ik het contrast eruit gooi, een stukje minder verzadiging, wat korrel erin enz, misschien naar zwart wit enz enz. We zullen wel weer eens de experimentele kant uitgaan.
        | EOS 1D MarkIII | EOS 1Ds MarkIII | EOS 5D Mark II & WFT-E4|ELINCHROM STUDIO |
        | 24-70 mm f/2.8 L | 70-200 mm f/4 L IS |16-35 mm f/2.8 L II| 100-400 mm f/4.5 L IS|EF 2 X II|

Comment

3e is echt top!
          Hele mooie blik.....love it!!

Comment

Ik heb wat dezelfde bemerking als Madmax.
            In deze stijl heb je niet veel meer te leren, maar ga ook eens ergens anders.

Voor mijn laatste shoot kon ik mijn shoots nog op mijn twee handen tellen.
            Da's niet echt veel.
            Maar wat ik wél kan zeggen is dat ik iedere keer weer voor een andere stijl en belichting ben gegaan. Da's natuurlijk wat een duik in het water, maar zo leer je wel het licht wat kennen.
            En na een tijd heb je dan wel van aha: ik heb al eens zoiets gedaan en dat heb ik dan zo aangepakt. En dan wordt het wel makkelijker. Ook als je een foto ziet en de analyse doet van hoe hij gemaakt is, kun je die ervaring dan beginnen gebruiken omdat je verbanden kunt gaan leggen met uw eigen werk.

My 2 cents

Comment

I love the third one!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door THESIS Bekijk bericht
                I love the third one!
                Me to, alleen dat rechterhandje niet zo.
                grt,bouk.
                wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

1 en 2 zijn mooi maar 3 is helemaal af, ook al komt dit precies uit een boekske, het is wel heel knap werk.
                  www.image-ine.be

Comment

Working...
                  X