Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
from heaven
Collapse
X
-
-
Re: from heaven
Zeer mooie foto. Ik volg Vinny Vinny in zijn idee. Misschien ook als onderste (ondergoed) iets met pluimen gekozen hebben. want deze past totaal niet bij een engel. (Ik weet niet wat de huidige modetrends zijn bij engelen) Maar pluimen zouden me beter lijken. of toch egaal wit ondergoed
Misschien net iets teveel belicht (te zien op de benen). Eigenlijk verder niets op aan te merken.
Stein R.Nikon D60 Kit 18-55mm VR (digitaal)
Canon 1000F 35-80mm (Analoog) Canon EOS 3000 35-80mm (analoog)
http://snapshot-sr.deviantart.com/
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Snapshot-sr Bekijk berichtMisschien ook als onderste (ondergoed) iets met pluimen gekozen hebben. want deze past totaal niet bij een engel. (Ik weet niet wat de huidige modetrends zijn bij engelen) Maar pluimen zouden me beter lijken. of toch egaal wit ondergoed
Maar 't is een zeer mooie foto, leuk snoetje
Grtz!Mvg,
Loes_M
Comment
-
denk dat Opa en Oma dit erg mooi vinden(voor op de schoorsteeen), of de Ouders, maar ik vind het vreselijk een kind zo vast te leggen.
het licht lijkt van boven te komen das wel weer erg leuk gedaan.
kom maar snel met wat buitenopnamen van dit modelleke.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk berichtdenk dat Opa en Oma dit erg mooi vinden(voor op de schoorsteeen), of de Ouders, maar ik vind het vreselijk een kind zo vast te leggen.
het licht lijkt van boven te komen das wel weer erg leuk gedaan.
kom maar snel met wat buitenopnamen van dit modelleke.
grt,bouk.
Devotie kan later nog altijd.
Henrilidnummer: BD0435BE
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vinnydizzy Bekijk berichtMooi als idee & compositie.
Jammergenoeg is de afwerking wat minder: artefacten in het zwart, en het uitknippen is niet overal precies gebeurt. Ook de belichting steekt wat af tgo de (ge)zwarte achtergrond.
Comment
-
In tegenstelling tot de heren voor mij, vind ik dit een zeer geslaagde foto.
Ik persoonlijk zou misschien iets zachter licht hebben gekozen, maar dat is mierenn**kerij.
Ik zie ook niets als ik recht achter mijn monitor zit, maar men heeft hier zwaar gecalibreerde schermen Als je naast je monitor gaat zitten, zie je boven haar rechterdijbeen zwart glanzende strepen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door krulle Bekijk berichtbedankt voor de reacties, maar hier is niet uitgeknipt, ze zit met haar beentjes op een zitzak, vandaar dat de zak een deeltje van de beentjes bedekt, en niet is uitgekipt. Met die artefacten weet ik niet wat je bedoeld, op mijn scherm zie ik niks in het zwart?
Maar ik wil er wel aan toevoegen dat dit "miereneuken" is in SC (hier mag men aan strenge reakties verwachten)
Het idee vind ik knap, de compo ook, de uitvoering minder...
Als je dan toch aan het soepen bent: ipv zwart eromheen, vervang dit door wolkjes
Comment
-
Inderdaad, als ik de foto open in CS4 zie ik ook de licht-zwartere delen langs het lijfje en haren. Misschien gebeurd toen je het zwart nog zwarter maakte door te selecteren met het "toverstafje" (hoe heet dat kreng)?
Als ik een foto in IE bekijk, zie ik dat niet. Scherpe ogen en goeie monitor Vinny
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vinnydizzy Bekijk berichtAls ik in m'n browser inzoom op 150% kun je boven haar rechterdij wat artefacten zijn. Verder bemerk ik net boven haar rechter elleboog (bij de ronding) dat het niet zo fijn uitgeknipt is alsook in het haar dat over haar rechterschouder valt (dus tussen kin en gevouwen handjes.
Maar ik wil er wel aan toevoegen dat dit "miereneuken" is in SC (hier mag men aan strenge reakties verwachten)
Het idee vind ik knap, de compo ook, de uitvoering minder...
Als je dan toch aan het soepen bent: ipv zwart eromheen, vervang dit door wolkjes
Comment
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Monica Bekijk berichtpssst Vinny...het is: dame
hieronder effe in CS4 "doorgelicht"...
als de posting hiervan u stoort, haal ik hem asap weg!
Comment
Comment