Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

grote zus en kleine broer

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• grote zus en kleine broer

Re: grote zus en kleine broer

goed belicht, mooie compositie.

Comment

Goede belichting en omzetting in z/w. De compo is ook leuk.
      Enig minpuntje is het voetje tussen hun beide dat wat storend overkomt.

Comment

zonder of juist meer voetjes beter.
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Rudi J Bekijk bericht
          daar heb je 100% gelijk in, het stoort mij ook, maar hij kan echt niet stil zitten en heb het hem nogtans gezegd van voetjes naar beneden, maar averechts doen, is altijd leuk hé voor zo'n deugnietje

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Rudi J Bekijk bericht
            Hier ga ik volledig mee akkoord...
            Desondanks vind ik het toch één van de betere kinderfoto's...
            "Te laat komen is gebrek aan respect, niet aan tijd"

Comment

Ach het voetje ja.. maar het maakt de foto wel 'levendig'. Ik leest al direct het leuke niet stilzittende karakter van de jongen. (Ik ken het fenomeen hier in huis ook met de jongens) En zo schattig de niet voltandige mond Een leuke foto, mooi belicht.

Ik stel misschien domme vragen, maar om te leren: Hoe was je belichtings-setup? Softbox links (van camera)? Reflectiescherm rechts? Was dat een zwarte achtergronddoek?
              Al doende leert men...

Flickr

Comment

Prachtig krulle
                Potdorie, kan van jou nog veel leren. Hoe zet jij de foto's om naar zw-w?

Als ik het zo zie heb je 1 softbox gebruikt, die rechts/voor tov de kinderen staat (links voor de kijkers) Aan de schaduwen op de gezichtjes te zien staat hij ongeveer op gelijke hoogte met de gezichtjes? (geen slag schaduw neus)
                Zit ik in de buurt?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Nena Bekijk bericht
                  Ach het voetje ja.. maar het maakt de foto wel 'levendig'. Ik leest al direct het leuke niet stilzittende karakter van de jongen. (Ik ken het fenomeen hier in huis ook met de jongens) En zo schattig de niet voltandige mond Een leuke foto, mooi belicht.

Ik stel misschien domme vragen, maar om te leren: Hoe was je belichtings-setup? Softbox links (van camera)? Reflectiescherm rechts? Was dat een zwarte achtergronddoek?
                  hey, was één grote octagon links voor de kindjes en een invulflits aan de rechterkant, en inderdaad op een zwart doek, maar de kinderen lagen op zo'n grote fatboy kussen in het zwart. groetjes

Comment

Misschien een gekke vraag...maar waarom gebruik je een ISO van 320?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Monica Bekijk bericht
                      Misschien een gekke vraag...maar waarom gebruik je een ISO van 320?
                      nee, ik had vorige week buiten gefotografeerd en men iso vergeten te verzetten, stom hé, en als ik mijn lichten had gemeten ipv op zicht te zetten, ging ik het wel gezien hebben, maar heb het dus maar achteraf gezien

Comment

Working...
                      X